אווייה השיקה בישראל מחשב לוח חדש לשוק הארגוני

ה-Desktop Video Device הוא מוצר קצה שעושה שימוש ב-Flare Experience - ממשק חדש שמיועד למוצרי התקשורת מהדור הבא ● המחשב החדש משלב במכשיר נישא אחד תקשורת קולית עם שיחות וידיאו, כולל שיחות ועידה, דואר אלקטרוני, שליחת הודעות מיידיות וכל אמצעי תקשורת אחר

אווייה (Avaya) ישראל הציגה אתמול (ג') באופן רשמי את מחשב הלוח החדש שלה – Desktop Video Device. מדובר במוצר קצה שעושה שימוש ב-Flare Experience, שהינו ממשק חדש שמיועד, לפי החברה, למוצרי התקשורת מהדור הבא, שיאפשרו צירוף של כל אפשרויות התקשורת במכשיר יחיד. הטאבלט שהושק הוא, למעשה, מוצר קצה לשימוש עם ארכיטקטורת הליבה של Aura – מערכת התקשורת שמציעה אוויה. הוא משלב במכשיר נישא אחד תקשורת קולית עם שיחות וידיאו, כולל שיחות ועידה, דואר אלקטרוני, שליחת הודעות מיידיות וכל אמצעי תקשורת אחר.

"אנחנו מוצפים כיום במקורות מידע", אמר איתי זילברשטיין, הטכנולוג הראשי של צוות הפיתוח בישראל, שהיה לו חלק רב ביצירת מחשב הלוח החדש. לדבריו, השימוש כיום לא מתמצה בדיבור בלבד, "אלא גם בווידיאו, מסרים מיידים ואף אינטגרציה עם פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ורשתות חברתיות נוספות, שהתחילו לתפוס מקום גם בחיים העסקיים כדרך להעברת מסרים. מעבר לכך, יש רצון לדעת מה היה בשיחה האחרונה עם הלקוח, מה הוא כתב בפייסבוק ואולי אף מה הוא אמר בשיחת טלפון. המצב כיום הוא שבגלל ריבוי הטכנולוגיות, מבלים זמן רב בחיפוש ומציאת הקשר ובתפעול המערכת. אנחנו משיקים מוצר שמאפשר לחבר את הכול למקום אחד, עם כל דרכי ואפשרויות התקשורת שצריך כיום, בעולם המודרני". הוא ציין, כי מחשב הלוח החדש ניתן לנשיאה הביתה ומאפשר להמשיך לעבוד גם בזמן ישיבות.

הטאבלט מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 2.1, שכוללת מספר שינויים שמאפשרים לתמוך בסביבה ארגונית, כולל דרך לספק גישה קלה לכל היישומים עבור טכנולוגיית ריבוי מגע. ה-Desktop Video Device מצויד במצלמה באיכות של 5 מגה-פיקסל, עובד ברשת מקומית וב-Wi-Fi ותומך בבלוטות' (Bluetooth). הוא מגיע עם מספר חיבורי USB, שמאפשרים לחבר התקנים סטנדרטיים, כמו: מקלדות, עכברים ורמקולים. מערכת הקול שלו תומכת בפס רחב, כדי לאפשר שמיעה כמעט לרוחב כל מה שהאוזן האנושית יכולה לשמוע, ובווידיאו באיכות גבוהה, באמצעות מקודדים מתאימים.

אווייה לא פרסמה נתונים לגבי המעבד שמשובץ במערכת, אולם, ככל הנראה, להבדיל מרוב מחשבי הלוח האחרים שקיימים בשוק, ה-Desktop Video Device כולל מעבד אטום (Atom) של אינטל (Intel) מהדור החדש. החברה גם לא מסרה איזה שבב גרפי משובץ במערכת.

מעבר לכך שניתן להשתמש בו כמות שהוא, כטאבלט ידני בלבד, מציעה אווייה, כחלק מהמערכת, תחנת עגינה וטעינה בסיסית. זו כוללת מערך חיבורי קישוריות משלה, רמקולים חזקים יותר, שכוללים סאב וופר, וכן מספר מחברי USB נוספים. תחנה זו חשובה במיוחד לאור העובדה שהמכשיר מגיע עם סוללה שמספיקה לשלוש עד ארבע שעות עבודה בלבד.

המכשיר והערכה המלווה אותו אמורים לעלות כ-1,800 דולרים. עם זאת, על אף הפוטנציאל שלו, הוא לא יגיע אל השוק הצרכני. "זה לא טאבלט במובן שאתם רוצים אולי לשמוע. אנחנו לא מתכוונים ללכת ראש בראש ב-iPad, זה שוק אחר", אמר אמיר גונן, מנכ"ל ומנהל המחקר והפיתוח של אווייה ישראל. "אנחנו פונים אל השוק הארגוני, וזה משהו אחר לגמרי, מוצר משלים". לדבריו, "בחרנו בהתקן בצורה הזו, כי הוא מספק חוויית משתמש מאוד שונה, שמתאימה לפתרונות שלנו ולשילוב שלהם ברשת ארגונית. החיים של משתמשי הקצה הולכים להיות, באמצעות מחשב הלוח החדש, הרבה יותר פשוטים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים