מיקרוסופט הוסיפה תכונות חדשות ל-Office Web Apps

בין היתר, ניתן כעת להדפיס ישירות ממצב העריכה שבגרסה המקוונת של וורד, לשלב תרשימי אקסל במסמכים, להוסיף תמונות מספריית הענק של מיקרוסופט ועוד

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה בימים האחרונים מספר עדכונים לערכת התוכנות המשרדיות המקוונת שלה, Office Web Apps, שזמינה בחינם למשתמשי Windows Live והושקה באופן רשמי במקביל לחבילת אופיס 2010 (Office 2010).

אחד העדכונים החדשים הוא הוספת האפשרות להדפיס מסמך ישירות ממצב העריכה של וורד (Word). לגרסה המקוונת של אקסל (Excel) הוסיפה מיקרוסופט שתי תכונות והן האפשרות לשלב במסמכים תרשימים וטבלאות וכן אפשרות להשתמש בתכונת המילוי האוטומטי עבור תאי הגיליון (שימוש בתוכן של תא מסוים בגיליון כדי למלא את התאים הסמוכים). העדכון של פאוור-פוינט (PowerPoint) כולל גישה לספריית התמונות שמציעה מיקרוסופט בחינם למשתמשי התוכנות שלה. משתמשי תכונת המצגות יכולים עכשיו לבחור בלא פחות מ-200,000 אלף תמונות וצילומים בחינם. כמו כן ניתן להשתמש במבחר גדול יותר של ערכות נושא לרקע הכללי של המצגת.

ערכת התוכנות המשרדיות המקוונת שמציעה מיקרוסופט בחינם מהווה חלק ממרכיבי הענן שבחבילת התוכנות החדשה, אופיס 2010, כך שניתן לפתוח מסמכים ישירות מהוטמייל (Hotmail) בגרסה השולחנית או לשמור מסמכים מהתוכנה השולחנית ל-SkyDrive – הכונן הווירטואלי המקוון שמציעה מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים