כתוצאה מהצלחת ה-iPad של אפל: אסוס מפחיתה את ייצור ה-Netbook

ג'רי שן, מנכ"ל אסוסטק, אמר שהחברה תפיץ ברבעון המדובר 1.4 מיליון יחידות של מחשבי Netbook - פחות מ-1.5 מיליון שנמכרו ברבעון השני של 2010, ומ-1.6 מיליון ברבעון הראשון שלה ● לעומת זאת, על פי הערכות, אפל מכרה 3.3 מיליון מחשבי iPad בשלושת החודשים הראשונים מאז השקתו

אסוס (Asus) תפיץ פחות מחשבי Netbook ברבעון השלישי של 2010, לאור הצניחה במספר המשלוחים שלהם, הנובעת, לדברי אנליסטים, מהתחרות החזקה מצד ה-iPad של אפל (Apple). בכך עושה אפל לאסוס את מה שעשתה לאחר השקת ה-iPhone ליצרניות הטלפונים הסלולריים.

בנאומו בוועידת משקיעים אמר ג'רי שן, מנכ"ל אסוסטק (AsusTek), שהחברה תפיץ ברבעון המדובר 1.4 מיליון יחידות של מחשבי Netbook – פחות מ-1.5 מיליון שנמכרו ברבעון השני של 2010 ומ-1.6 מיליון יחידות ששולחו ברבעון הראשון של השנה. לעומת זאת, על פי הערכות, אפל מכרה 3.3 מיליון מחשבי iPad בשלושת החודשים הראשונים מאז השקתו.

מדובר בשוק שאפל התכוונה לכבוש עם השקת ה-iPad. כשסטיב ג'ובס, מנכ"ל החברה, השיק את המכשיר בינואר האחרון, הוא השווה אותו למחשבי Netbook, ואמר שהם בסך הכול "מחשבים ניידים זולים", בעוד שה-iPad  הוא מכשיר קל ושימושי יותר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלכס

    אין מה להשוות בכלל בין מחשב נייד של אסוס או של כול יצרן אחר לבין הקשקוש והגימיק הזה שנקרא איפוד

אירועים קרובים