גאדג'Time: האוזניות שמאפשרות האזנה לשני מכשירים במקביל

Jabra Elite 4 מאפשרות צימוד לשני מכשירים שונים, עם יכולת מעבר חלקה בין שני המכשירים, אפשרויות התאמה מהירות במיוחד לטלפוני אנדרואיד ולמחשבי Windows וסינון רעשים אקטיבי

החדשות של ג'אברה: Jabra Elite 4.

ג'אברה השיקה בארץ, באמצעות היבואנית ביקונקט, את Elite 4. התוספת החדשה לסדרת האוזניות נטולות החוטים של החברה מאפשרת צימוד לשני מכשירים שונים, עם יכולת מעבר חלקה בין שני המכשירים, וכן תומכת באפשרויות התאמה מהירות במיוחד לטלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד ולמחשבים המבוססים על Windows.

האוזניות מציעות אחיזה בטוחה באוזן, והן עמידות בתקן IP55 נגד מים וזיעה, כך שהן מתאימות לסוגים רבים של פעילות גופנית. בנוסף, סינון הרעשים האקטיבי חוסם רעשים מבחוץ בלחיצת כפתור, כשניתן לבחור באחד מבין חמישה מצבי סינון רעשים אפשריים כדי להחליט מהי רמת הרעש החיצוני שרוצים להכניס, ואם בכלל, כאמור.

להשתקת הרעשים אחראים ארבעה מיקרופונים בקוטר 6 מ"מ, והם גם אחראים לאיכות השיחה, וכן להפעלה של שירותי סיוע וריטואליים כדוגמת Google Assistant.

חיי הסוללה של האוזניות עומדים על עד 5.5 שעות, ו-22 שעות בסך הכל עם מארז הטעינה, כשמדובר על פעילות במצב סינון רעשים פעיל. הטעינה המלאה של המארז נמשכת כ-3.5 שעות. האוזניות זמינות בצבעים אפור כהה, כחול, לילך ובז' בהיר. המחיר: 399 שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלי לופז

    יש לי אירפודס של אפל והם עוברים בצורה דיי חלקה בין אייפון לאייפד בהתאם לשימוש …

אירועים קרובים