שלל החידושים מאירוע הגאדג'טים של אמזון

חברת הענק הציגה לקראת הפריים דיי השנתי שלה את הקינדל הראשון שמאפשר שרבוט באמצעות עט אלקטרוני, מסכים חדשים, רמקולים ועוד שלל מוצרים שיעניינו את חובבי הגאדג'טים - ולא רק אותם

Kindle Scribe של אמזון.

בכל אוקטובר עורכת אמזון את הפריים הדיי השנתי שלה, וכך יקרה גם השנה – ב-11 וב-12 בחודש הבא. לקראת האירוע הזה, שבו חובבי הגאדג'טים של החברה, שמנויים לשירות הפריים שלה, זוכים להנחות גדולות על מוצריה השונים – וגם כסוג של הכנה לקראת עונת החגים של סוף דצמבר – אמזון ערכה אירוע גדול, שבמהלכו היא הציגה כמות נאה של גאדג'טים חדשים וכמה עדכונים לוותיקים יותר.

המוצר הראשון שהוצג, ואולי אחד המעניינים לחובבי הקריאה, הוא Kindle Scribe – הקינדל הראשון שמאפשר שרבוטים באמצעות העט האלקטרוני, שמגיע כחלק מהחבילה. הוא מאפשר להשתמש בקינדל גם כמכשיר תזכורות ורשימות של דברים לעשות, אבל הוא מיועד יותר לאלה שרוצים לשרבט ולסמן בספרים ובמסמכים, וכן לחתום על מסמכי PDF רשמיים. לפי אמזון, הערכה יכולה להחזיק שבועות ארוכים ללא טעינה. הקינדל החדש אמור להגיע לשוק לקראת חגי דצמבר במחיר של 340 דולר.

מי שמעוניין במשהו שאפשר להתחיל להשתמש בו כבר עכשיו יכול להתמקד, לדוגמה, בטלוויזיות ה-QLED החדשות של אמזון מסדרת Fire TV Omni. הן מציעות תמיכה ב-Dolby Vision IQ וגם +HDR10 עם איכות תמונה משופרת, ועם הפרדת גוונים טובה יותר עבור הצבעים השחורים והאפורים. יש גם אפשרות להשתמש בבהירות שנקבעת באופן אוטומטי באמצעות חיישן. כמו מוצרים אחרים של החברה, הטלוויזיות הללו משמשות גם כהתקני אקו, ואלקסה בנויה פנימה עם תמיכה בווידג'טים. בינתיים זמינים גדלי 65 ו-75 אינץ', במחיר התחלתי של 800 דולר.

שלל החידושים המרכזיים בפריים דיי של אמזון.

שלל החידושים המרכזיים בפריים דיי של אמזון. צילום: יח"צ

עוד שילוב של אקו ניתן למצוא ב-Fire TV Cube, שהוא בעצם שילוב של הרמקול החכם של אמזון עם שירות סטרימינג. מדובר בדור השלישי של הסטרימר המעוצב, והראשון מאז 2019, והוא תומך ב-4K, מציע התאמת רזולוציה מעולה ל-4K, ויש בו גם תמיכה ב-Dolby Vision וב-Dolby Atmos, וכן בחיבורים אלחוטיים בתקן WiFi 6E. כל זה נשלט על ידי אלקסה, כשבאמזון טוענים לשיפור מהירות תפקודית כוללת של 20%. גם מכשיר זה כבר זמין להזמנה מוקדמת, במחיר של 140 דולר, והוא יסופק החל מסוף החודש הבא.

התקן חדש ומעניין אחר הוא Halo Rise – מכשיר שאמורים להניח לצד המיטה כדי שישמש כשעון מעורר ואמצעי תאורה חכמה. אלא שזה לא מה שמעניין בו. מה שמעניין הוא שהמכשיר מכיל חיישן שיכול, ללא כל מגע, לעקוב אחר השינה של המשתמש, והוא יכול באמצעות השירות של האלו, שמקבלים אליו מנוי לחצי שנה בחינם, לספר למשתמשים על כל תהליך השינה שלהם בכל לילה ובאופן ממוצע. גם שירות זה עובד עם אלקסה. המחיר: 140 דולר.

עדכונים, רמקולים וילדים

במסגרת העדכונים, אפשר לספר על כך שבעלי המסך החכם Echo Show 15 יקבלו בהמשך השנה עדכון למוצר שיספק תמיכה ב-Fire TV עם גישה לאפליקציות המתאימות, כמו כל מוצר טלוויזיה אחר של אמזון. גם הרובוט המשעשע משהו, שהוצג בשנה שעברה – Astro, זכה למערך עדכונים שכולל, למשל, את האפשרות לבדוק האם דלת זו או אחרת סגורה או פתוחה, ולספק התראה מתאימה, וכן הוא יכול לזהות את בעלי החיים בבית ואפילו לעקוב אחריהם אם בעל הבית מצווה זאת מרחוק.

יש גם ארבעה רמקולי אקו חדשים – או, נכון יותר, מעודכנים. Echo Dot מספק, לפי אמזון, עוצמת בס כפולה לעומת הדורות הקודמים, ויש בו חיישן טמפרטורה חדש, שיכול, למשל, להפעיל מזגן אם חם מדי. הוא גם יכול להפוך למרחיב רשת WiFi באמצעות טכנולוגיה שמכונה Eero. יש גם גרסה זהה אבל עם שעון, והשם הוא בהתאם: Echo Dot with Clock. המחירים: 50 ו-60 דולר, בהתאמה.

Echo Dot Kids מגיע בעיצובים שמתאימים לילדים ועם גישה ל-Amazon Kid+, כולל תכנים ייעודיים – מספרים ועד משחקים ולשירים, במחיר של 60 דולר. הרמקול האחרון הוא Studio בגרסת 2022, שלפי אמזון מציע איכות קול הרבה יותר גבוהה, עם הרחבה של טווח התדרים הנתמך ומערכת עיבוד קול מעודכנת. המחיר: 200 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים