דיווח: אפל מתכננת להשיק "מבול" של מוצרים החל מהסתיו הקרוב

על פי דיווח של מארק גורמן מבלומברג, ה"מבול" יכלול גרסאות חדשות כמעט של כל מוצרי החומרה של אפל: מחשבים, iPad'ים, iPhone'ים, אוזניות, שעונים, רמקול ו-Apple TV ● ויש חדשות גם בנוגע למשקפיים המדוברים

מתכונן לאירוע השקה ארוך במיוחד? טים קוק, מנכ"ל אפל. צילום מסך

אפל מתכננת לשחרר שלל מכשירים חדשים בין הסתיו הקרוב לתחילת 2023, על פי דיווח של מארק גורמן מבלומברג. מה שגורמן מתאר כ"מבול" של מוצרים יכלול, על פי הדיווחים, ארבעה מכשירי אייפון 14, קו של iPad'ים חדשים, שלושה שעוני אפל, כמה מחשבי מק משודרגים, דור חדש של אוזניות AirPods Pro ורמקול HomePod, ודגם חדש ומשופר של Apple TV.

בהיבט המחשבים, על אף שאפל הכריזה מוקדם יותר החודש על שני מחשבי מק חדשים עם מעבד הדגל M2 שלה, גורמן צופה כי השבב החדש והווריאציות שלו ישולבו בכמה מכשירים נוספים. בנוסף, טוען גורמן גי מעבד ה-M3 כבר בתהליך עבודה, וייכלל במחשבי ה-MacBook Air בגודל 13 ו-15 אינץ' שיושקו בשנה הבאה.

בהיבט מכשירי ה-iPhone, צפוי שהחברה תשיק את קו מכשירי ה-iPhone 14 בסתיו הקרוב, כאשר רק דגמי ה-Pro וה-Pro Max יזכו לשבב A16 החדש והחזק יותר, כמו גם תמיכה בתצוגה תמידית. דגמי ה-Pro אף יכללו חיישן מצלמה של 48 מגה-פיקסל, וה-Notch הוותיק יוחלף בחריץ סגלגל קטן ל-Face ID, ומצלמת סלפי בסגנון גומה בראש המסך. עוד טוען גורמן, שהדגם הסטנדרטי יכלול את שבב A15 שקיים ב-iPhone 13 עם וריאציה של 6.7 אינץ' שתחליף את דגם המיני.

בגזרת ה-iPad צופה גורמן כי אפל תשיק דגמי Pro של 11 אינץ' ו-12.9 אינץ' עם מעבד M2, ובנוסף דגם גדול יותר של 14-15 אינץ' שיושק בתוך שנה או שנתיים.

גורמן מחזק גם שמועה נוספת, שלפיה אפל תשיק גירסת בסיס של iPad, שתכלול את שבב A14, תמיכה ב-5G וקישוריות USB-C.

לצד כל אלה, צפויים להגיע גם שלושה דגמי שעונים: דגם Series 8 הרגיל, דגם SE חדש ודגם נוסף מועשר, שמיועד לספורטאי אקסטרים. שעון ה-Series 3 כנראה יסיים את חייו, ובמקומו יוצע ה-SE, שעשוי לכלול את מעבד S8 – שיחליף את S5 בדגם ה-SE מ-2020.

על אף שאפל לא הציגה חידושים במערכת tvOS בכנס המפתחים של בתחילת החודש, גורמן צופה כי אפל תשיק בסתיו הקרוב סטרימר חדש, שיכלול את שבב A14 וזיכרון RAM מורחב, שיאפשרו לו לתמוך ביכולות נוספות.

רמקול ה-HomePod המשודרג  יושק כנראה רק בשנה הבאה, לדברי גורמן, והדגם הקרוב יהיה דומה בגודל ובביצועים לרמקול המקורי שהושק ב-2018, אף שיכלול את שבב S8 ותצוגה חדשה ויתמוך בתכונת Multi Touch.

גם אוזניות ה-AirPods Pro אמורות לזכות לשדרוג, לדברי גורמן, עם שבב חדש וסאונד משופר, ואולי משמעות הדבר היא שהן יתמכו באודיו ללא אובדן, תכונה שגם האנליסט מינג-צ'י קאו חזה מוקדם יותר השנה.

"אפל תהיה הגורם שישנה את המשחק בתעשיית המשקפיים"

בתוך כך, תחזית חדשה של קאו  צופה, כי "אחד המוצרים המורכבים ביותר שאפל ייצרה אי פעם" יוצג "בסבירות גבוהה" בחודש ינואר 2023, והכוונה, כמובן, למשקפי המציאות המעורבת – אחד המוצרים המדוברים ביותר של החברה בשנים האחרונות. לדבריו, אפל תהיה הגורם "שישנה את המשחק בתעשיית המשקפיים", והשקתם תאיץ עוד יותר את הדרישה לבידור, משחקים ומולטימדיה בזכות העובדה שהם יציעו חוויה היקפית טובה של מציאות מעורבת. לדבריו, כל החברות המייצרות משקפי מולטימדיה, כמו מטא – עם משקפי Oculus, מיקרוסופט – עם ה-Valve, סוני – עם משקפי ה-PS VR לקונסולת הפלייסטיישן, והיצרניות פיקו הסינית ו-HTC הטאיוונית יתחרו בעצם בחיקוי המוצר של אפל, מה שיוביל את תעשיית של המשקפיים לשלב הבא של גידול מהיר הן עבור החברות היצרניות, הן עבור מפתחי המשחקים והתוכן והן במכירות של המוצרים האלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים