צפוי, אבל צובט בלב: אפל מפסיקה את ייצור ה-iPod

אפל הודיעה כי תפסיק את ייצור הדגם נמכר האחרון של המכשיר האייקוני, שהוליד עידן חדש עבור תעשיית המוזיקה ועבור אפל

ה-iPod הראשון, שהוצג ב-2001.

זה היה די צפוי, אבל בכל זאת צובט בלב: תם ייצור ה-iPod. אפל הודיעה אתמול, כי תפסיק את ייצור הדגם הנמכר האחרון של המכשיר האייקוני, שהוליד עידן חדש עבור תעשיית המוזיקה ועבור אפל.

לפי הודעת החברה, לקוחות יכולים עדיין לרכוש את מכשיר ה-iPod Touch "עד גמר המלאי", וכמובן הודיעה כי לקוחות יכולים כעת להאזין לשירים האהובים עליהם ממגוון מכשירי אפל אחרים, כולל ה-iPhone, ה-iPad וה-Apple Watch.

"מוזיקה תמיד הייתה חלק מהליבה שלנו באפל, והבאתה למאות מיליוני משתמשים כמו שעשה ה-iPod השפיעה יותר מאשר רק על תעשיית המוזיקה – היא גם הגדירה מחדש את האופן שבו מגלים, מאזינים ומשתפים מוזיקה", ציין בהצהרה גרג ג'וזיאק, סגן נשיא בכיר של אפל לשיווק עולמי. היום, רוח ה-iPod ממשיכה לחיות", הוסיף ג'וזיאק, והציג כיצד חוויית המוזיקה שהועצמה על ידי ה-iPod משולבת ב"כל המוצרים שלנו".

ה-iPod, שהוצג לראשונה על ידי סטיב ג'ובס ב-2001, נתן דחיפה אדירה לאפל ולמוצרי כף היד שלה. המכשיר משך לקוחות רבים בזכות עיצובו עם הגלגל המסתובב המיוחד לו, וההבטחה הראשונית להחזיק "עד 1,000 שירים באיכות CD" במכשיר שנכנס לכל כיס. עד אמצע 2007, יותר מ-100 מיליון מכשירי iPod נמכרו. באותה שנה, אפל השיקה את ה-iPhone הראשון, שבמובנים רבים היה היורש הרוחני של ה-iPod Touch. הסמארטפון שכבש מיד את העולם, לצד שאר מכשירי אפל שבאו בעקבותיו, הפכו בסופו של דבר את ה-iPod למעין שריד של העבר בעצם עוד הרבה לפני שאפל החליטה להפסיק רשמית את ייצורו.

כמו אנשים, שאומרים עליהם שהם מתים כשהם מסיימים את התפקיד שלהם בעולם הזה, גם ה-iPod סיים פה את תפקידו. ביי-ביי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים