גאדג'Time: איכותי, אלגנטי ולא זול – רמקול נייד +Addon T3 מבית אודיו פרו

מהדורת הקיץ המיוחדת מציעה את דגם ה-+Addon T3 מבית אודיו פרו בצבעים חדשים

+Addon T3 מבית אודיו פרו בגירסת קיץ 2022.

 

אתם מאלה שכבר מתחילים להרגיש את חומו הלוהט של הקיץ, ואוהבים את זה? הטמפרטורות שמתחילות לעלות כבר שלחו אתכם להתבדר על חוף הים?

אם כן, ואם אתם סתם רוצים להתכונן לקראת העונה החמה, ורוצים לעשות את זה בליווי מוזיקלי, אז אולי תעשו את זה עם מהדורת הקיץ המיוחדת של +Addon T3, הרמקול הנייד והאלגנטי, שנחשב גם לאיכותי בתחומו, מבית אודיו פרו השוודית הוותיקה, שמוצריה מגיעים לארץ בייבוא רשמי של TR.

אז מה מציעה מהדורת הקיץ המוגבלת? כמו בהרבה מכשירים אחרים לקחה אודיו פרו מוצר מוכר וצבעה אותו בצבעים מוכרים ושלחה אותם גם למדינת הכמעט מדבר לצד הים התיכון. הצבעים הם צבע קורל אדמדם וצבע ירוק גינה ויש להם גם ידית נשיאה.

+Addon T3 הוא רמקול Bluetooth בגרסה 4.0, שמיועד לפי החברה לעבוד עד 12 שעות בטעינה אחת, וזה אם מפעילים אותו בעוצמת קול מלאה. המגבר הפנימי שלו מספק עד 5 ואט דרך שני טווויטרים ועוד 15 ואט באמצע באמצעות וואפר בגודל 3.5 אינץ', וזה הרבה לקופסה באורך של קצת יותר מ-20 ס"מ. יש גם חיבור 3.5 מ"מ אם רוצים לחבר אוזניות, והטעינה מבוצעת באמצעות מחבר USB-C, שיכול גם לשמש להטענת מכשירים אחרים בקצב איטי.

אין לי פרטים על העמידות של הרמקול לתקן IPxx כזה או אחר, לכן לא ממש הייתי נותן לו להירטב במים, בייחוד בהחשב בכך שמחירו 849 שקלים, כולל שנתיים אחריות. וכן, כמובן שהוא טוב גם סתם כדי לשרוץ ליד ברכה או למסיבה קטנה עם החבר'ה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים