A11 Tab – הטאבלט הראשון של יומידיגי

יומידיגי היא לא מהחברות המוכרות בשוק הטאבלטים, או בכלל, אבל מחשב הלוח שלה יכול בהחלט להתחרות באלה של החברות האחרות

ה-A11 Tab של יומידיגי. צילום: יח"צ, אתר החברה

אני מניח שרובכם, שלא עוקבים באופן יומיומי אחרי הכרזות והשקות של מכשירים דיגיטליים לעולם הצרכני, לא שמתם לב שיש באחרונה התעוררות מדהימה בשוק הטאבלטים. זה ממש לא קורה רק אצל השמות הגדולים בתחום. בנוסף, אפל ממש לא צריכה לחשוש למעמדו של ה-iPad, במיוחד לאחר ההכרזה על גרסת ה-Mini החדשה, שלפחות על הנייר נראית מוצלחת מאוד.

גם מסביב, משוק הביניים ומטה, יש הרבה מאוד פעילות, ולא מעט חברות הציגו בחודשים האחרונים טאבלטים ראשונים מתוצרתן. יש כמה שכבר חצי מפורסמות, כמו רילמי, ויש כמה שלא ממש, כמו יומידיגי, שאני אוהב את הטלפונים שלה ושגם היא נכנסת לשוק הטאבלטים – עם מכשיר בשם A11 Tab.

הטאבלט החדש הזה מיועד לשוק הביניים ואף לשוק הכניסה – והמחיר בהתאם. עם זאת, הוא מציע, עבור מסך ה-LCD שלו, שגודלו הוא 10.4 אינץ', רזולוציה נאה של 2000×1200 פיקסלים ויחס מסך/גוף סביר מאוד של 84%. המשקל של המכשיר החדש עומד על 527 גרם והעובי המרבי שלו על קצת פחות מ-8 מ"מ.

לא רעש וצלצולים

ה-A11 Tab לא מציע רעש וצלצולים אלא תמורה עבור אלה שמעוניינים בטאבלט מדיה משפחתי. הוא גם מגיע עם מעבד יחסית ותיק – ה-Helio P22, כשלצידו 4/128 גיגה-בייט זיכרון, שניתן להרחבה בהיבט האחסוני בעוד טרה-בייט אחד לכל היותר. יש בו גם מצלמות 8 מגה-פיקסל מקדימה ו-16 מגה-פיקסל מאחור, למי שמתעקש לצלם עם טאבלט, והכי חשוב – הוא עובד על סוללת 8,000 מילי-אמפר לשעה שנטענת, וזה איטי, בהספק של 10 וואט לכל היותר.

המחיר כולל משלוח עומד בעת כתיבת שורות אלה על 589 שקלים בדף של החברה בעליבאבא, ואפשר להוסיף גם מעמד נפתח ומקלדת באנגלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים