אפל תשיק היום את דגם ה-iPhone 13

הכינו את הפופקורן והקוקה-קולה: אירוע הסתיו הגדול של אפל עומד להתקיים היום בערב (20:00 שעון ישראל), זו השנה השנייה כאירוע מקוון, המשודר ממטה החברה בקופרטינו ● במוקד האירוע צפויה החברה להציג את דגם ה-iPhone 13, לצד גירסת 7 של השעון, את הדור השלישי של אוזניות ה-AirPods ודגם חדש של ה-iPad Mini

צילום מסך מאתר אפל

הכינו את הפופקורן והקוקה-קולה: אירוע הסתיו הגדול של אפל עומד להתקיים היום בערב (20:00 שעון ישראל), זו השנה השנייה כאירוע מקוון המשודר ממטה החברה בקופרטינו. במוקד האירוע צפויה החברה להציג את דגם ה-iPhone 13, לצד גירסת 7 של השעון, את הדור השלישי של אוזניות ה-AirPods ודגם מוזל חדש של ה-iPad.

לפי הדיווחים, אפל תקיים בעוד כמה שבועות אירוע נוסף, שייוחד לדגמי Mac חדשים.

מכל מקום, הנה אוסף השמועות וההדלפות שפורסמו עד כה לגבי המוצרים החדשים הצפויים באירוע היום.

iPhone 13 – צפויים ארבעה דגמים, שלא יציגו שינויים מהפכניים – בהתחשב בעובדה שבדגם הקודם (12) בוצעו שינויים יחסית משמעותיים, כמו שוליים שטוחים ושילוב MagSafe. השיפור הגדול ביותר צפוי להתבטא במסך, עם תכונת Always On וקצב רענון של 120 הרץ ומגרעת מוקטנת. עוד שיפורים צפויים במערכת הצילום, שייתכן כי יתווסף לה חיישן LIDAR – המשפר את הצילומים בתנאי תאורה חלשים, ואפקטים של AR בכל הדגמים ולא רק בדגמי ה-Pro. דגמי ה-Pro יזכו ליכולות אוטופוקוס וייתכן שתוטמע בהם טכנולוגיית LTPO, שמשנה את קצב הרענון בהתאם לתוכן המוצג על המסך. בנוסף, לפי האנליסט מינג-צ'י קאו, הידוע בדיווחים אמינים, המכשירים החדשים יוכלו לתמוך בשיחות לווייניות ויאפשרו למשתמשים לקיים שיחות ולשלוח הודעות באזורים שאין בהם רשת סלולרית.

Apple Watch Series 7 – לפי מקורות שונים, השעון החדש יזכה לשוליים שטוחים, כמו בדגם ה-iPhone 12, מסגרת דקה יותר ומסך גדול יותר. החידוש הגדול: חיישן שמודד את רמת הסוכר בדם, את לחץ הדם ואת רמת האלכוהול בדם.

AirPods דור 3 – לאחר שנתיים מהדגם הקודם, צפוי דור חדש של האוזניות, שייתכן כי החידוש בהן יהיה חיישנים מוטמעים (ג'ירוסקופ ומד תאוצה), שיאפשרו צליל מרחבי.

iPad Mini דור 6 – לפי השמועות, החברה תציג דגם חדש, שיזכה לרענון עיצובי גדול, שכן העדכון האחרון לעיצוב שלו היה ב-2016, ועדכון הרכיבים הפנימיים האחרון שלו היה ב-2019. הדיווחים מדברים על עיצוב שיהיה דומה למכשיר ה-iPad Air האחרון, עם זיהוי טביעת אצבע שישולב בכפתור ההדלקה הצידי – וללא זיהוי פנים. המסך שלו צפוי לגדול קמעה – מ-7.9 אינץ' ל-8.4 אינץ', עם מסגרת דקה יותר, ויש הצופים גם שקע טעינה USB-C.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים