ThinkVision M14t – המסך הנייד החדש של לנובו למשתמשים עסקיים

המסך מגיע עם 4,096 רמות לחץ, בהירות של 300 ניט ויחס ניגודיות קבוע של 700:1, ותומך בטכנולוגיית מזעור אור כחול, כדי שלא יהיה צורך לאמץ את העיניים יותר מדי

ה-ThinkVision M14t של לנובו. צילום: יח"צ

קצת קשה לומר שמדובר במגמה, אבל ההיצע של המסכים הניידים די גדל בשנתיים האחרונות. אחת האחראיות לכך היא לנובו, שהשיקה השבוע בארץ – ובאיחור מאוד לא אופנתי – מסך נייד נוסף, שהיא קוראת לו ThinkVision 14t – אולי כדי להסביר שהיא מכוונת אותו בעיקר למשתמשים עסקיים.

מדובר בדור השני של המסך הנייד הזה, שמציע הפעם מסך מגע עם אפשרות לשימוש בעט אלקטרוני שתומך ב-4,096 רמות לחץ, ויכול להיות תוספת נחמדה לאותם אלה שהמחשב העיקרי שלהם לא תומך במגע.

ה-ThinkVision M14t של לנובו עם העט האלקטרוני. צילום: יח"צ

ה-ThinkVision M14t של לנובו עם העט האלקטרוני. צילום: יח"צ

המסך החדש מציע רזולוציית FHD סטנדרטית, בהירות של 300 ניט ויחס ניגודיות קבוע של 700:1. הוא מגיע עם מעמד שיכול לשמש כרכזת USB לכל דבר, לאחר חיבור המסך באמצעות כבל ה-USB-C למחשב. בנוסף, ה-ThinkVision 14t מצויד בחיישנים שמזהים באופן אוטומטי אם עוברים לעבוד אתו במצב אופקי – למשל, במקרה שרוצים לבדוק כיצד ייראה דף אינטרנט לכל אורכו.

כדרישת העידן המודרני, ה-ThinkVision 14t תומך בטכנולוגיית מזעור האור הכחול TÜV Rheinland, כדי אפשר למשתמשים לעבוד עם כמה שפחות מאמץ של העיניים.

אלא שהיתרון הגדול שלו הוא המשקל: המסך החדש שוקל בסך הכול 688 גרם – משקל של טאבלט גדול. למרות זאת, הוא עדיין מציע שטח עבודה גדול יחסית של 14 אינץ'. לא אמורה להיות בעיה לסחוב אותו במקביל למחשב נייד ולשלוף אותו במידת הצורך, ואפילו לעבוד אתו כמסך לטלפון.

המחיר המומלץ: 1,199 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים