יונדאי מאשרת: אנו מקיימים שיחות עם אפל בנוגע לייצור מכונית חשמלית ללא נהג

יצרנית הרכב הדרום קוריאנית יונדאי מוטור אישרה כי היא מקיימת שיחות ראשוניות עם אפל בנוגע לפיתוח של מכונית חשמלית ללא נהג, וכי לא התקבלו כל החלטות מאחר שהשיחות הן בשלב מוקדם

האם יונדאי תייצר את המכוניות של אפל? צילום: bigstock

יצרנית הרכב הדרום קוריאנית יונדאי מוטור (Hyundai Motor) אישרה כי היא מקיימת שיחות ראשוניות עם אפל (Apple)  בנוגע לפיתוח של מכונית חשמלית. מניות החברה זינקו ב-19% בעקבות ההודעה.

"אנו מבינים שאפל מנהלת שיחות עם מגוון של יצרניות רכב, כולל יונדאי מוטור", הודיע נציג החברה, "מאחר שהשיחות הן בשלב ראשוני, לא הוחלט דבר".

בדיווח בעיתון Korea Economic Daily נרמז, כי החברות בוחנות את תנאי הקשר ביניהן, כי ייצור הרכב כמו גם פיתוח הסוללה נכללים בהסכם וכי תאריך ההשקה הפוטנציאלי של הרכב הוא 2027.

אפל לא הגיבה לדיווח.

לאחר הדיווח הראשוני פרסמה יונדאי הודעה נוספת מעודכנת, שבה אפל אינה מוזכרת, וציינה בה, כי "קיבלנו בקשות לשיתופי פעולה מחברות שונות בנוגע לפיתוח של מכוניות חשמליות ללא נהג, אולם לא התקבלו כל החלטות מאחר שהשיחות הן בשלב מוקדם".

כזכור, בחודש שעבר דווח על תוכניותיה של אפל לפתח מכונית חשמלית ללא נהג עד שנת 2024, אבל ההאנליסט מינג-צ'י קאו מ-TF Securities, הידוע בתחזיותיו המדויקות על אפל, צינן את ההתלהבות וטען, שבניגוד לפרסומים על שנת היעד 2024 – אין סיכוי שהיא תגיע לפני 2025, מפני שרכיבים רבים ממנה עדיין נמצאים בשלבי עבודה, ו"לא נהיה מופתעים אם השקת מכונית אפל תידחה ל-2028 או מאוחר יותר"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים