אפל מזמינה ל"עוד דבר אחד" ב-10 בנובמבר

באירוע תכריז כנראה הענקית מקופרטינו על מחשבי ה-Mac הראשונים שלה עם שבבי ה-Apple Silicon שפיתחה ומיוצרים על ידי Arm, שמחליפים את מעבדי אינטל שהחברה השתמשה בהם מאז 2005

כולם מוזמנים לאירוע "עוד דבר אחד"

אפל (Apple) הכריזה במפתיע על אירוע "עוד דבר אחד" (One More Thing), שיתקיים ב-10 בנובמבר, שבו היא צפויה כנראה להכריז על מחשבי ה-Mac הראשונים שלה, הנושאים את שבבי ה-Apple Silicon שפיתחה המבוססים על ארכיטקטורת ארם (Arm) ומיוצרים על ידה, שמחליפים את מעבדי אינטל (Intel) מבוססי ארכיטקטורת x86 שאפל השתמשה בהם מאז 2005.

בולט במיוחד השימוש בביטוי "עוד דבר אחד", שאפל נוהגת להשתמש בו בהכרזות גדולות – בייחוד סטיב ג'ובס המנוח, שגם טבע אותו. הפעם האחרונה שבה נשמע המשפט הזה היה ב-2017, בהכרזה של ה-iPhone X, כך שמבחינת אפל מדובר כנראה בהכרזה חשובה.

ביוני השנה הכריזה אפל בוועידת המפתחים שלה על תוכניותיה להחליף את מעבדי אינטל במעבדי Apple Silicon בייצור ארם, והבטיחה שהמחשב הראשון עם המעבד החדש יושק עד סוף 2020. לדברי אפל, המעבדים החדשים הם בעלי ביצועים טובים יותר תוך צריכת כוח נמוכה יותר מאלו של אינטל.

ההכרזה הקרובה אמורה כנראה להציג מחשבי Mac מסוימים, אבל אפל לא הסתירה את כוונתה להחליף את המעבדים בכל קווי המחשבים שלה – החל מניידים ועד שולחניים.

לצד מחשבי ה-Mac החדשים, צפוי גם כי באירוע תושק macOS 11 Big Sur – הגירסה החדשה של מערכת ההפעלה של אפל, שהוכרזה באירוע המפתחים ביוני השנה.

לפי השמועות, ייתכן שאפל תנצל את האירוע גם להשקת אוזניות קשת חדשות וכן תגים לאיתור חפצים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים