הכירו את Series One  – מערכת לוועידות וידיאו מבית גוגל

גוגל השיקה מערכת של חומרת Meet לוועידות וידיאו, התואמת לחדרי ועידות בלבד ולא לשימוש ביתי ● המערכת כוללת מצלמה חכמה, מקרן קול, התקן מחשוב, שלט רחוק ומסך מגע

מערכת Google Series One לחדר בינוני. צילום: גוגל

על רקע השימוש המתמשך מצד משתמשים בשיחות וידיאו במשבר הקורונה, ולאחר ששדרגה את אפליקציית Meet שלה, השיקה אתמול גוגל (Google) מערכת של חומרת Meet לוועידות וידיאו, התואמת לחדרי ועידות בלבד ולא לשימוש ביתי.

סידרת Google Series One החדשה עוצבה על ידי גוגל ויוצרה בשיתוף לנובו (Lenovo) וכוללת כמה אביזרים: מצלמה חכמה בת 12 מגה-פיקסל או מצלמה חכמה בת 20.3 מגה-פיקסל לחדרי ועידה גדולים, שלדברי גוגל יכולות למסגר בצורה אוטומטית משתתפים בפגישה ולחוש כמה משתתפים נמצאים בחדר מבלי להשתמש בתוכנה לזיהוי פנים, כמו גם לבצע זום או התרחקות וגם סיבוב התמונה בצורה דיגיטלית.

לצד המצלמות יש גם מקרן קול, עם וופר של 2.5 אינץ' וטוויטר בן אינץ' אחד, ושמונה מיקרופוני  מרחב, שלפי גוגל מסוגלים לעבד במקביל עד 44 ערוצים. גוגל ציינה גם כי הם מסוגלים לשפר את הקול האנושי ולסנן רעשי סביב כמו צלילי הקלדה או פתיחת שקיות אוכל רועשות הודות לטכנולוגיה שהיא מכנה TrueVoice.

המערך כולו מופעל באמצעות התקן Meet Compute מבוסס Chrome OS, ולדברי החברה מקרן הקול והתוכנה כוללים שני מעבדי קצה המבצעים עיבוד וידיאו וקול במהלך הפגישות.

עוד מאפשרת המערכת את ניהול הפגישות באמצעות שימוש בשלט רחוק נטען או במסך מגע של 10.1 אינץ', התומכים שניהם ב-Google Assistant לתפעול קולי ללא מגע.

לבד מהמערכת של גוגל, גם אסוס (Asus) השיקה בחודש מאי האחרון מערכת לוועידות וידיאו התואמת את Meet , אבל החומרה של גוגל מעוצבת כולה על ידי גוגל וכוללת את התכונות הייחודיות כמו סינון הרעשים ומסגור הדוברים.

מערכת One תעלה לארגונים 2,699 דולר לגירסה לחדר קטן, הכוללת מצלמה חכמה, מקרן קול, יחידת המחשוב ושלט רחוק, 2,999 דולר לגירסה לחדר בינוני, ו-3,999 דולר לגירסת חדר גדול, שכוללת גם את מסך השליטה. המערכת תוצע בצבעי שחור או לבן, ולדברי החברה תהיה זמינה להזמנה מוקדמת "בקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים