אפל מציגה: שעונים ואייפדים חדשים וחבילת שירותים משולבת

אפל השיקה אתמול בערב באירוע מקוון מהקמפוס שלה בקופרטינו את קו השעונים החדש ושני דגמים של ה-iPad, לצד חבילת שירותים בשם Apple One, הכוללת את השירותים השונים של החברה, בהם שירות מיוזיק, אפל TV פלוס ושירות חדש בשם +Fitness - למעקב אחר פעילות ספורטיבית

40% נתח שוק עולמי לאפל. Apple Watch Series 6 החדש. צילום: אפל

אפל (Apple) קיימה אתמול בערב (ג') אירוע השקה מקוון מהקמפוס שלה בקופרטינו, וכצפוי הציגה את קו השעונים החדש ושני מכשירי iPad חדשים. בנוסף, השיקה אפל חבילת שירותים בשם Apple One, הכוללת את השירותים השונים של החברה, בהם שירות מיוזיק, אפל TV פלוס ושירות חדש בשם +Fitness – למעקב אחר פעילות ספורטיבית. קו מכשירי ה-iPhone, שמסורתית עומד בלב אירוע ספטמבר של חברת התפוח – ימתין כנראה לחודש הבא, זאת על רקע הקשיים שנגרמו בשרשרת האספקה של אפל במשבר הקורונה.

שני השעונים החדשים הם Apple Watch 6 ודגם מוזל של שעון – Apple Watch SE, שיהיו זמינים למכירה כבר ביום ו' הקרוב.

דגם ה-Apple Watch Series 6 כולל מעבד S6 חדש וגירסה חדשה של מערת הפעלה – WatchOS 7. הדגם החדש מציע תכונות מתקדמות שאפל הוסיפה לשעון, בהן ניטור ריווי החמצן בדם (סטורציה), מעקב מדדי בריאות בזמן שינה, מדידת גובה ועוד.

השעון החדש מוצע בצבעים חדשים, בהם אדום, ולצדו גם רצועות בעיצוב חדש. מחירו של השעון יהיה 399 דולר.

בנוסף, לראשונה מאפשרת אפל גם למשתמשים שאין להם iPhone להשתמש בשעון כהתקן בפני עצמו עם יכולות סלולר עצמאיות, ומחירו של דגם זה יעמוד על 499 דולר.

דגם ה-Apple Watch SE המוזל, במחיר 279 דולר, מצויד במעבד הדור הקודם, S5, ויש בו פחות חיישנים. לא נכלל בו חיישן ריווי החמצן וחיישן האק"ג, אך הוא יכלול זיהוי נפילה, ניטור שינה ומצפן.

משפחת טאבלטי ה-iPad שהוצגה היא ה-iPad Air החדש, שלכבוד יום הולדתו העשירי עוצב כולו מחדש. הוא בעל מסך ה-Liquid Retina בגודל 10.9 אינץ', הנפרס כמעט מקצה לקצה בזכות מסגרת דקה במיוחד. הוא כולל אתמעבד A14 של אפל בעל שש ליבות, חיבור USB Type-C במקום ה-Lightning של אפל, מצלמה קדמית בת 7 מגה-פיקסל, מצלמה אחורית בת 12 מגה-פיקסל, ומחירו יעמוד על 599 דולר, והוא יהיה זמין לרכישה החל מהחודש הבא.

לצד ה-iPad Air, הוצג ה-iPad הקלאסי של אפל מהדור השמיני, בעל מסך 10.2 אינץ'. ומעבד A12 בעל שש ליבות. אפל הכריזה כי חזק יותר ב-40% אחוז יותר מקודמו ובעל יכולת עיבוד גרפי מהירה פי שניים. השבב החדש מפעיל "מנוע נוירוני" שמבצע 5 טריליון פעולות בשנייה. והמחיר? 329 דולר, עם זמינות מיידית לרכישה.

iPad AIR החדש. יהיה זמין באוקטובר. צילום: אפל

iPad AIR החדש. יהיה זמין באוקטובר. צילום: אפל

מכשירי ה-iPad החדשים זוכים גם למערכת הפעלה מעודכנת – iPadOS 14, המציעה שיפורים חידושים שונים, כמו זיהוי כתב יד, זיהוי צורות והמרת כתב יד לטקסט ממוחשב ועוד.

חבילת השירותים Apple One מציעה מנוי אישי תמורת 15 דולר לשירותי לאפל מיוזיק, אפל TV פלוס, אפל ארקייד ו-50 גיגה בייט בשירות הענן iCloud, או מנוי שפחתי תמורת 20 דולר, לעד חמישה בני משפחה לשירותים הללו ו-200 ג'יגה-בייט אחסון.

החברה גם מציעה שירות חדש  – פיטנס פלוס – אפליקציה למעקב נתוני כושר, שעולה 10 דולר לחודש, או 80 דולר לשנה, וניתן לצרף אותה לחבילות ה-One תמורת תוספת של 10 דולר לחודש.

למרות שמכשירי ה-iPhone החדשים לא הוצגו, מערכת ההפעלה החדשה שלהם, IOS 14, תושק היום ותהיה זמינה למשתמשים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים