נגני Blu-Ray של סמסונג הפסיקו לפעול מסיבה לא ידועה

אלפים מבעלי נגני Blu-Ray ומערכות קולנוע ביתי מתוצרת סמסונג ומדגמים שוניים מדווחים ברשת על תקלות פתאומיות במכשיריהם, שהמשותפת לכולן היא בנגני ה-Blu-Ray של החברה, שנכנסים למצב של אתחול בלתי פוסק ● לפי ההערכות, הסיבות הן עדכון קושחה פגום או אישור SSL פג-תוקף ● סמסונג: "בוחנים את הבעיה"

הפסיקו לפעול. נגני Blu-Ray של סמסונג. אילוסטרציה: BigStock

משהו לא טוב קורה לנגני ה-Blu-Ray של סמסונג (Samsung): אלפים מבעלי נגני Blu-Ray ומערכות קולנוע ביתי מתוצרת סמסונג מדווחים ברשת על תקלות פתאומיות במכשיריהם, שלפי התיעוד החלו ביום ו', ה-19 ביוני. יש דיווחים על תקלות שונות, אבל התקלה המשותפת בכולם היא בנגני ה-Blu-Ray של סמסונג, שנכנסים למצב של אתחול בלתי פוסק.

"המכשיר נדלק ומציג מסך שחור עם הלוגו של סמסונג, ואחרי כמה שניות הוא מאתחל את עצמו מחדש ומגיע לאותו מצב של מסך שחור עם הלוגו", תיאר אחד מבעלי המכשירים. "התקלה הזאת השביתה לחלוטין על מערכת הקולנוע הביתית שלי".

תקלות נוספות, לפי הדיווחים, הן על נגני Blu-Ray שהחלו לפתע להשמיע רעשים של קריאת דיסק, למרות שאין דיסק במכשיר, כיבוי פתאומי כמה שניות לאחר ההדלקה, או חוסר תגובה ללחיצה על הכפתורים. הבעיות שדווחו הן לגבי דגמים שונים ולאו דווקא לגבי דגם ספציפי.

באחד מהפורומים המקוונים של סמסונג, אישר מנהל הקהילה כי אכן קיימת בעיה של אתחול חוזר ונשנה, וכי החברה עובדת על פתרונה, וכתב: "אנו מודעים ללקוחות שדיווחו על בעיית אתחול חוזר ונשנה בכמה נגני Blu-Ray ובוחנים אותה לעומק. נפרסם עדכון ברגע שיהיה לנו מידע נוסף".

הסיבה לבעיה אינה ידועה. יש המעריכים כי התקלה נובעת מעדכון קושחה פגום, אם כי באתר ZDNet טוענים כי אין זו הסיבה, שכן התקלה משפיעה גם על דגמים ישנים שכבר לא מקבלים עדכונים. בנוסף, סמסונג בדרך כלל לא מפרסמת עדכוני קושחה לדגמים שונים במקביל בשעות אחר הצהריים המאוחרות של יום ו', שבהן החלה התקלה.

הסיבה לתקלה, כך מעריכים אחרים, היא סיום תוקף של אישור SSL, שהוא פרוטוקול אבטחה הנדרש בנגני ה-Blu-Ray לצורך ההתחברות שלהם לשרתי סמסונג לצורך עדכונים – אם כי גם לכך אין אישור רשמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים