דיינבוק משיקה את TECRA A30-G – לפטופ "קשוח" ודקיק

המחשב הנייד החדש, במשקל 1.2 ק״ג, כולל מסך Full HD בגודל 13.3 אינץ', סוללה של 15 שעות, מצוייד בדור 10 של מעבדי אינטל, שלל אופציות קישוריות וכולל BIOS מאובטח, TPM, USB-C ו-Gigabit LAN

"קשוח" ודקיק - TECRA A30-G של דיינבוק. מילום: יח"צ

דיינבוק (לשעבר טושיבה) הכריזה על ה-Tecra A30-G, מחשב עסקי נייד עמיד וקשיח, המיועד לשוק הביניים, לארגונים, לתחום החינוך ולסקטור הציבורי. הוא מצויד במעבדי הדור ה-10 של אינטל ותוכנן במיוחד עבור ניידות קלה ומאובטחת.

משקלו של ה-Tecra A30-G הוא 1.2 ק״ג (תלוי המודל) בעצוב דק, ולדברי החברה עבר סדרת מבדקים מהקשוחים שיש כדי להבטיח עמידות בכל תנאי סביבה ומזג אוויר. הוא מצוייד בסוללה שתשרוד עד 15 שעות, מסך Full HD בגודל 13.3 אינץ'  עם ציפוי מונע השתקפות, שמפחית את עייפות עיני המשתמשים ומאפשר עבודה בכל תנאי התאורה, ו-boot-up מהיר המבטיח תחילת עבודה תוך שניות ספורות.

החברה שילבה במחשב החדש שלל אמצעי אבטחה באמצעות ה-BIOS של דיינבוק ו-Trusted Platform Module (TPM), שביחד שומרים על המידע מאובטח ומסלקים סיכונים של גורמי צד שלישי. יישומי זיהוי זיהוי מבטיחים גישה למידע רק למורשים, כך שאין בסיס לחשש של מידע שייפול לידיים עויינות. הן ה-BIOS והן ה-SSD יכולים ליהנות מאבטחה ביומטרית, כשיש גם אופציה לזיהוי באמצעות כרטיס חכם, הליך זיהוי כפול, קורא טביעות אצבע, כמו גם Windows Hello לזיהוי פנים.

במקביל, ה-Tecra A30-G מציע יכולות קישוריות מרשימות ואפשרויות חיבור למגוון מכשירי קצה, כמו יציאת USB Type-C, יציאת וידאו HDMI, דונגל USB-C אופציונלי לקישור VGA, יציאת Gigabit LAN לחיבור לאינטרנט מהיר ומתאם רשת אלחוטית Intel® Wi-Fi 6 AX200.

המחשב מגיע בקונפיגורציות שונות של כונני SSD ומעבדי Core של אינטל מהדור העשירי.

בנוסף, ה-Tecra A30-G מגיע עם תוכנית אחריות שמבטיחה כי במידה ויש תקלת חומרה (שבמסגרת האחריות) בשנה הראשונה לרכישה – המחשב יתוקן חינם במסגרת האחריות והלקוח יקבל את עלות המחשב בחזרה.

המחשב יהיה זמין מאביב 2020, באמצעות חברת מפעיל, במחיר של החל מ-3,500 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים