הקו החדש של מחשבי אסוס: מסכים משניים, משקל וביצועים
רע קורנבליט, מנכ"ל אסוס ישראל: "אסוס מתכננת להשקיע משאבים בשנת 2020 כדי לפנות לקהל העסקי עם מגוון של מוצרים וטכנולוגית מתקדמות"
אסוס ישראל הציגה ביום (יום ב') בתל אביב את קו המחשבים שהיא מתכוונת להשיק לאורך השנה באמצעות המפיצים שלה בארץ. רע קורנבליט, מנכ"ל אסוס ישראל, הציג כמה מהמחשבים הבולטים יותר בפורטפוליו, וגם התייחס לכמה מגמות שהחברה מתכוונת להתייחס אליהן, ואף לחזק אותן, במהלך 2020.
אחד התחומים הללו הוא שילוב של מסכים משניים במחשבים במשפחות ה-Vivobook וה-Zenbook של החברה, שהגיע לשיאו ב-Zenbook Pro Duo (אותו סקרנו לאחרונה באנשים ומחשבים) עם מסך משני בגודל של 14 אינץ'. לדבריו, החברה תשלב את התכונה במחשבים נוספים שמיועדים לשימושים של יוצרי תוכן, אבל עם זליגה גם לשימושים רחבים יותר, כולל עסקיים. אחת הדוגמאות לכך הוא Zenbook Duo, שעם מסך 14 אינץ' הוא מעין אח קטן, וגם זול יותר, של ה-Duo Pro, אך מביא אותה טכנולוגיה של כפל מסכים, עם מסך משני ארוך מתחת למסך הראשי.
מעבר לכך, הוא הציג את ExpertBook Pro B9, שהוא למעשה המחשב העסקי הראשון באמת של החברה, שמביא אל השולחן את השילוב הכמעט הכרחי עבור אנשי עסקים שנמצאים בנסיעה ממקום למקום: משקל וביצועים. המחשב, שיגיע ברבעון השני של 2020 לשוק הישראלי, מציע מסך בגודל 14 אינץ' עם שלדה שמשקלה הכוללת מתחיל ב-880 ג' בלבד, ובינתיים מדובר בשיא משקל עבור נייד עם מסך בגודל כזה. למרות משקלו ועוביו הנמוך הוא עמיד, לפי החברה, לפי התקן הצבאי MIL-STD-810G, והוא יצויד במעבדים עד Core i7 מהדור העשירי של אינטל, ועם תמיכה ב-WiFi 6 בין השאר.
נקודת מיקוד נוספת ב-2020 תהיה בסדרת ה-ProArt, שגם לה היבט עסקי – מכיוון שבאסוס מכוונים אותה ליוצרי התוכן. הסדרה תציג כמה מסכים בכיול צבע מקצועי, ברמת הדפסה מקצועית, וכן מספר מחשבים ניידים רבי עוצמה. בין השאר, היא גם תשיק את RT-AX88U, שלדברי החברה יהיה הנתב הראשון בישראל המציע תמיכה ב- WiFi 6 ומספק קצב העברת נתונים המהיר בכמעט פי שלושה מקצב העברת הנתונים בתקן WiFi 5, ויכולות קיבולת רשת הגדולה יותר בעד פי ארבעה מהתקן הקודם.
"אסוס מתכננת להשקיע משאבים בשנת 2020 כדי לפנות לקהל העסקי עם מגוון של מוצרים וטכנולוגית מתקדמות", אמר קורנבליט לאנשים ומחשבים. "אני מודה, שכרגע אנחנו לא ממש חזקים בגזרה הזאת, כי פחות התרכזנו ביצירת מוצרים לשוק העסקי ויותר בשוק הצרכני שבו אנחנו מחזיקים בנתח שוק של 30% בישראל – מה שאומר שבכל בית שלישי יש מוצר של אסוס, אבל אנחנו בהחלט הולכים לשנות את זה. אנחנו רוצים להביא מוצרים בעלי חומרה מאוד חזקה, שעדיין מציעים ניידות מרבית, ואנחנו גם מציעים כבר שירות עסקי לטיפול במקרה של תמיכה קיימת ביום העסקים הבא".
לדבריו, כרגע החברה נמצאת בתהליך שבו היא מעבירה חלק מהמוצרים מהתחום הצרכני לשוק העסקי יותר, עם התאמה לפי הצורך. "חלקם בהחלט יכולים להתאים לעסקי SMB וארגונים קטנים, ומעניקים שירות VIP. בסופו של דבר אני מרוצה ממה שקורה בשנתיים האחרונות. אנחנו שומרים על מעמדנו בשוק הצרכני, מתכננים לגדול בשוק המוסדי, ואנחנו נתחיל להתחרות גם במכרזים כדי לחזק את המעמד שלנו עם כל המוצרים – ניידים, נייחים, מסכים. הולכים למנף את המעמד שלנו קדימה", הוא אמר.
תגובות
(0)