סמסונג השיקה בישראל את קו המחשבים הניידים שלה

בשלב הראשון ישווקו שלושה דגמים של מחשבי Netbook, ומחיריהם ינועו בין 1,950 שקלים ל-2,999 שקלים ● שיווק המחשבים יתבצע על ידי קבוצת חיון ● סיימון ג'ון, מנכ"ל סמסונג ישראל: "אנו מאמינים שהתחום החדש הזה, מבחינתנו, יהיה אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של סמסונג ישראל ב-2010"

סמסונג (Samsung), מחברות האלקטרוניקה הגדולות בעולם, השיקה היום (ג') בישראל את קו המחשבים הניידים שלה. שיווק המחשבים יבוצע באמצעות קבוצת חיון, שעוד לפני כן עסקה, בין השאר, בהפצת צגי המחשב של סמסונג ובמכירת כוננים חיצונים. בשלב הראשון ישווקו שלושה דגמים של מחשבי Netbook – N150, N210, ו-N510. מחיריהם ינועו בין 1,950 שקלים לדגם הפשוט ביותר ועד 2,999 עבור דגם עם מסך 11.6 אינץ' ושבב תצוגה ION.

בהמשך, מתכוונים בחיון להשיק ארבעה דגמים מסדרה R, שמיועדת עבור לקוחות המחפשים מחשבים שמתאימים גם לשימוש ביתי. המחירים של מחשבים אלו ינועו בין 1,999 שקלים ל-4,999 שקלים. במקביל, יושקו גם שלושה דגמים מסדרה X – סדרת המחשבים האולטרא ניידים של סמסונג. מחשבים אלה מתבססים על מעבדי צריכה נמוכה, והם דקים וקלים. מחיריהם ינועו בין 3,499 שקלים ל-4,499 שקלים.

הדגמים הראשונים של סמסנוג שיימכרו בארץ לא יציעו תמיכה ב-3G. לטענת גיא היבש, מנהל פעילות ה-IT של סמסנוג בישראל, מדובר בהחלטה מודעת. לדבריו, “החלטנו שלא להביא כרגע דור שלישי לשוק הפתוח. לסמסונג יש תמיכה מלאה בכל הדגמים גם ב-3G. אנחנו בוחנים את מה שקורה בשוק, וייתכן מצב שנמכור מחשבים עם 3G בשיתוף פעולה עם אחת מהחברות הסלולריות ובשיתוף חיון".

לדברי, סיימון ג'ון, מנכ"ל סמסונג ישראל, ההשקה היא חלק ממהלך גלובלי שמובילה החברה: “החלטנו להרחיב השנה את המכירות שלנו ליותר מ-40 מדינות חדשות, ביניהן ישראל. שוק המחשבים הניידים בארץ הראה צמיחה מרשימה, והגיע ליותר מ-500 אלף יחידות ב-2009. אנחנו מאמינים שב-2010 יימשך הגידול בשוק בקצב מואץ. לכן, סמסונג שמחה לקחת חלק בשוק הדינמי הזה, ולהציג לצרכן הישראלי את קו הניידים שלה, החל ממחשבי Netbook ומחשבי CULV, ועד למחשבי הקצה הגבוה. אנחנו מאמינים שהתחום החדש הזה, מבחינתנו, יהיה אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של סמסונג ישראל ב-2010”.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים