היכונו לשנת הפריצה של חיישני טביעות האצבע מתחת למסך

חברת המחקר סיגמאינטל: עד סוף השנה כמות החיישנים שתצא מהמפעלים ותשלח ליצרניות הטלפונים השונות תגיע לכמות של 42 מיליון יחידות

טביעות אצבע בסלולר. אילוסטרציה: BigStock

גם אם כיום מספר הטלפונים שמציעים חיישני טביעות אצבע מתחת למסך עדיין דל, השנה הקרובה עומדת להיות שנת הפריצה של טכנולוגיית הזיהוי הזו. לפי דיווח של חברת מחקר השווקים סיגמאינטל עד סוף השנה כמות החיישנים שתצא מהמפעלים ותשלח ליצרניות הטלפונים השונות תגיע לכמות של 42 מHליון יחידות.

אמנם חלק מהחיישנים הללו מיועדים לשימוש בטלפונים שיושקו ב-2019 או עד סוף השנה הנוכחית, אבל הצפי של יצרניות החיישנים מגיע לכדי 100 מיליון יחידות ב-2019, קפיצה נחשונית של כ-150% בכמות הנדרשת.

חיישן טביעות אצבע מתחת למסך יהיה לסטנדרט

למעשה לפי ההערכה של סיגמאינטל חיישן טביעות אצבע מתחת למסך יהיה לסטנדרט במכשירים בשוק הביניים וכמובן השוק הגבוה. ייתכן שלפחות ב-2019 זה יהיה הגורם המבדיל העיקרי בין מכשירי שוק הכניסה למכשירים האחרים.

החברה גם מספרת כי הדרישה לחיישנים המבוססים על טכנולוגיה אולטרה-קולית גדולה במעט מהצפוי. חיישנים אלה יקרים יותר מהחיישנים האופטיים אבל גם מציעים מעט יותר תכונות ואמורים להיות גם מאובטחים יותר. הם צפויים להיות בשימוש בעיקר במכשירים של סמסונג  ו-LG.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים