דל מפתיעה עם מחשב לוח זעיר

ענקית המיחשוב אמנם ניצלה את CES להצגת כל קווי המיחשוב שלה, ואפילו הראתה את טלפון ה-Mini 3 שלה – אך את ההצגה גנב ללא ספק אב-טיפוס של מחשב לוח שיושק ככל הנראה בהמשך השנה ● המחשב מתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד וכולל מסך קטן במיוחד בגודל 5 אינץ'

דל (Dell) השיקה בתערוכת CES 2010, המתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, נבאדה שבארה"ב – דגמים חדשים של מחשבים ניידים ושולחניים, את הטלפון חכם שלה וגם רמז למחשב לוח.

כיצרנית מחשבים ותיקה, מנצלת דל את תערוכת CES להרחבת קו המיחשוב שלה. כך, הציגה החברה האמריקנית את סידרת Alienware – הכוללת מחשבים ניידים המציעים אפשרויות מיחשוב חזקות במיוחד לגיימרים, דגמים חדשים בסידרת Studio של מחשבים ניידים ודגמים חדשים בסידרת Inspirion השולחנית.

עוד הציגה החברה את הטלפון החכם הראשון שלה, עליו הכריזה כבר בנובמבר, בשם Mini 3, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), והודיעה כי יושק ב-2010 אצל מפעילת הסלולר AT&T.

עניין גדול דווקא עורר מחשב לוח, שהוציא מכיסו מייקל טייטלמן – סגן הנשיא למכירות ושיווק בחברה, במהלך מסיבת העיתונאים שערכה דל. רק לאחר התעקשות, זכו המשתתפים להחזיק לכמה דקות את המכשיר, שדל מכנה אותו עדיין אב-טיפוס, ומהווה מעין שילוב של טלפון חכם עם מחשב לוח.

המדובר במכשיר שייקרא Streak, המתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, כולל מסך של 5 אינץ' ומצלמת 5 מגה-פיקסל עם פלאש LED, שיושק, לפי החברה, במהלך 2010. קרוב לוודאי שדל תציג את המכשיר בתערוכת הסלולר הגדולה שתתקיים בברצלונה בעוד כחודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים