סמסונג הציגה טלוויזיות תלת-מימד, מחשבי Netbook חדשים וקוראי ספרים אלקטרוניים

כל הטלוויזיות שהשיקה החברה בתערוכה כוללות גם דגמים התומכים ביכולות תלת-מימד - חלקם אף יגיעו לארץ בחודשים הקרובים ● מחשבי ה-Netbook החדשים של סמסונג מצוידים במסכים בגודל 10.1 אינץ' ובסוללה המאפשרת עבודה של 8.5 עד 12 שעות ● שני קוראי הספרים האלקטרוניים מאפשרים קריאה, כתיבה ושיתוף - ותומכים בפורמטים רבים

תערוכת CES 2010, המתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, נבאדה שבארה"ב, היא ה-במה למוצרי האלקטרוניקה הבידורית שנראה בחנויות בחודשים הקרובים, ודומה שתלת-מימד היא מילת מפתח עבור רבות מהיצרניות.

בהתאם למגמה זו, סמסונג (Samsung) חשפה בתערוכה סדרות רבות של טלוויזיות חדשות, בהן טלוויזיות עם תאורת LED באבחנה גבוהה (HD), מסכי LCD ומסכי פלזמה – וכולן כוללות גם דגמים התומכים ביכולות תלת-מימד, שחלקם אף יגיעו לארץ במהלך החודשים הקרובים. לתמיכה בצפייה התלת-מימדית השיקה החברה גם נגן בלו-ריי (Blu-Ray), המאפשר קריאת סרטים בתלת-מימד, כמו גם יכולת גלישה והורדת תכנים מחנות היישומים של החברה.

בתחום המיחשוב, מלבד סידרה של מחשבים ניידים הכוללים מסכי מגע קריסטליים, השיקה סמסונג גם סידרה של מחשבי Netbook המצוידים במסכים בגודל 10.1 אינץ' וסוללה המאפשרת עבודה של 8.5 עד 12 שעות, המשתמשים בתאורת LED.

סמסונג חשפה בתערוכה גם שני דגמים של ספרים אלקטרוניים ראשונים מתוצרתה, המאפשרים קריאה, כתיבה ושיתוף, התומכים בפורמטים רבים, כגון ePub, PDF או TXT, וכוללים מילון פנימי מובנה ועט סטיילוס הפועל במסך מגע.

לסיום הכרזותיה בתערוכה, הודיעה סמסונג על הרחבת חנות היישומים שלה, ומלבד תוכני סלולר, תציע מעתה גם תכנים עבור מסכי HDTV, נגני בלו-ריי ומערכות קולנוע ביתי – ישירות באמצעות המכשירים, הכוללים את תכונת Internet@TV. היישומים הראשונים יושקו כבר באביב הקרוב ללא כל תשלום, בעוד שיישומי הפרימיום יהיו זמינים להורדה מממשק זה כבר בקיץ 2010. חנות היישומים נתמכת על ידי מבחר טלפונים ניידים מסביב לעולם, וזמינה כבר באנגליה, צרפת, איטליה, קוריאה ותתרחב לעוד חמישים מדינות במהלך 2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים