בעיות גרפיקה מעכבות את המשך הפצת ה-iMac החדש של אפל

על פי מפיצים מורשים של החברה, מסכי ה-27 אינץ' של הדגם החדש סובלים מהבהובים ומבעיות נוספות שבאפל טרם הצליחו לאתר את מקורן המדויק ● בפורום התמיכה של אפל התקבלו כ-1,200 הודעות בנוגע למסכים הפגומים, והן נצפו על ידי כ-173 אלף גולשים

אפל (Apple) נאלצה לעכב את המשך הפצתו של ה-iMac החדש, המצויד במסך בגודל 27 אינץ'. זאת, לאחר שבמסך התגלו שורה של תקלות – ובמיוחד בעיה של הבהוב. לעת עתה נראה, כי באפל עדיין לא הצליחו לאתר את המקור המדויק לבעיה, ועל כן נאלצה החברה להתחיל בתהליך של החלפת הכרטיסים הגרפיים במסכים.

על פי מפיצים מורשים של אפל, שסירבו להיחשף מחשש לערעור היחסים עם החברה, הזמנות ה-iMac עם מסכי ה-27 אינץ' נדחו בשבועיים, מה שגרם לחלק מהם להישאר ללא מחשבים במלאי. גם בחנות המקוונת של אפל שונה זמן האספקה של המחשבים לשבועיים מיום ההזמנה, לאחר שקודם לכן הובטח, כי ההזמנה תבוצע בתוך חמישה עד עשרה ימים לכל היותר.

על היקפה של הבעיה ניתן ללמוד מכמות הפניות שהתקבלה בנושא בפורום התמיכה של אפל. כ-1,200 הודעות בנוגע למסכים הפגומים הועלו לפורום, והן נצפו על ידי כ-173 אלף גולשים. באפל לא פרסמו כל תגובה לבעיה, בהתאם למדיניות השנויה במחלוקת של החברה, שנמנעת מלהגיב על נושאי חומרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים