פריסקופ הופכת אינטגרציה לרחפנים ולייב-סטרימינג לאפשרית

תמיד חלמתם על צילום באמצעות רחפן ושידור בהזרמה חיה ישירות לרשת החברתית שלכם כשאתם מקריינים בקולכם את ההתרחשות? לפלטפורמת השידורים החיים יש בשורות מלהיבות בעבורכם

קייבון בייקפור, מנכ"ל ומייסד משותף של פריסקופ. צילום: טוויטר

העדכון האחרון מפריסקופ (Periscope) – שירות הלייב-סטרימינג שאותו רכשה טוויטר (Twitter) בתחילת 2015 – מלהיב במיוחד, והוא מספק צעד גדול לקראת רשת חברתית באמת חיה, שבה כל מה שמתועד באמצעות טלפונים על הקרקע או רחפנים באוויר יכול להיות משותף עם קהל שיהיה מעוניין לקחת חלק בחוויה בזמן אמת.

מעכשיו מסוגלת פריסקופ ליישם אינטגרציית רחפנים עם השידור החי! בנוסף מציעה הפלטפורמה פונקציית חיפוש שהתווספה, וכן יכולת לשמור את ההזרמה החיה. זהו עדכון משמעותי בעבור משתמשי הרשתות החברתיות שמעוניינים בשיתוף רגעים ואינטראקציות ובקבלת תגובות על סטרימינג חי איכותי ומיוחד.

תכונת השמירה פשוטה – נכון לעכשיו משתמשים יכולים להקליד "save#" כאשר החלו בסטרימינג, ובכך להבטיח כי הזרמת הווידיאו החיה שלהם נשמרת לשימוש מאוחר יותר.

עם הרחפן ואינטגרציית GoPro, כל מה שצריך לעשות הוא חיבור דרך האפליקציה לטלפון. או אפילו טוב יותר, במהלך השידור יכולים המשתמשים כעת להחליף בין מצלמות הטלפון הקדמית והאחורית, ה-GoPro או מצלמת הרחפן שלהם. קריינות ושרטוט ניתנות להוספה אף הן במהלך השידור, גם כן דרך האפליקציה.

המנכ"ל והמייסד המשותף של פריסקופ, קייבון בייקפור, אמר את הדברים הבאים לגבי העדכון: "כאשר השקנו את פריסקופ, אנשים עדיין לא ממש אימצו את טכנולוגיית הווידיאו החי. רצינו להפוך את החוויה למענגת ובטוחה ככל האפשר בעבור המשדר, ואחת הדרכים לעשות זאת היא להפוך את התוכן ליותר ארעי. עברנו בעולם בפרק זמן קצר, והקהילה שלנו אמרה לנו שהיא רוצה את האפשרות לשמור את השידורים. אנו עושים זאת בצורה מאוד נאמנה לפריסקופ, ושמים את המושכות והשליטה בידיו של השדרן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים