Pornhub משיק ערוץ חדש המוקדש לפורנו מציאות מדומה

האם פורנו ברשת עשוי להפוך ליותר חי ומסעיר מאי פעם? זה עדיין לא ידוע, אבל שילוב מציאות מדומה בסרטונים עשוי ללא כל ספק לשנות לחלוטין את "חוויית המשתמש" באתרי הסקס ובתכנים שלהם

כל אחד והכיף המדומה שלו. Pornhub ו-BaDoinkVR. צילום: יוטיוב

Pornhub, אחד מאתרי הפורנו הגדולים באינטרנט, השיק זה עתה אגף חדש המוקדש כולו לפורנו מציאות מדומה (VR porn). החברה משתפת פעולה עם ספקית הפורנו הווירטואלית BaDoinkVR לצורך הצגת תוכן פרימיום של מציאות וירטואלית ליותר מ-60 מיליון המבקרים היומיים של האתר.

"מציאות מדומה היא השלב הבא בעולם המשתנה כל הזמן של הבידור למבוגרים, והיא תספק למשתמשים חוויה מהפנטת שאינה דומה לשום דבר שהם ראו לפני כן", צוטט סמנכ"ל Pornhub, קורי פרייס, בהצהרה. "עכשיו המשתמשים שלנו יכולים לא רק לצפות בתוכן שלנו, אלא להשתתף בחוויה ולתקשר עם כוכבות הפורנו האהובות עליהם", הוסיף הסמנכ"ל.

עם ההשקה הזו, Pornhub מספקת כעת מציאות וירטואלית של הן 180 והן 360 מעלות באתר בחינם. את התוכן ניתן לראות על שולחן העבודה, אבל הוא יראה בצורה האופטימלית ביותר עם Google Cardboard, Samsung Gear VR, כן עם Oculus Rift. האתר אפילו מחלק 10,000 משקפי Google Cardboard למשתמשים בכדי לחגוג את ההשקה.

כפי שכל אחד יכול לקלוט מהשקת הפרסומת הנלהבת לאתר, Pornhub מתרגשת בבירור מהפוטנציאל של תחום המציאות המדומה שעשוי לעורר מהפכה בעולם הפורנוגרפיה. ואכן, BaDoinkVR נמנית עם מספר גדל והולך של חברות שמייצרות תוכן VR כבר מזה זמן מה.

לא ברור אם המציאות הווירטואלית אכן תתפוס את כל מי שמתעניין בפורנו, אבל עצם העובדה שאחד ממאגרי הפורנו הגדולים ביותר באינטרנט מקדיש אגף שלם לפורמט המתפתח, מוכיחה כי התעשייה מזהה את העתיד הגדול הטמון בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים