אירוע השקת iPhone SE: מכשיר 4 אינץ' חדש, iPad Air 3 ועוד הרבה

ב-Apple Loop שיתרחש היום, ענקית הטכנולוגיה צפויה להשיק את הסמארטפון החדש והקטן יותר שלה, ועוד מבחר חידושים מלהיבים ● שימו עין

לשמור על מרחק בין קוצבי לב למוצרי אפל

אז מה עומדת אפל (Apple) לחשוף בפני העולם היום באירוע ההשקה הגדול של ה-iPhone SE? לפניכם סיקור קצר של כל מה שצפוי להיות מושק באירוע Apple Loop:

iPhone SE

חזרתו של צג 4 האינץ' צפויה באירוע. אפל ממשיכה עם ניידים בעלי צגים גדולים, עם ה-iPhone 6 ,iPhone 6 Plus ומציגה צגים בגודל 4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ', אבל, במובן הזה של התצוגה, iPhone SE נע דווקא אחורה. משמעות הדבר היא גם שפורטפוליו מוצרי iPhone מתרחב.

בתחילה טענו השמועות כי המכשיר החדש יקרא iPhone 6C (תזכורת ל-iPhone 5C שהיה גרסת הפלסטיק המעט זולה יותר של ה-iPhone 5), אבל אז הגיע הדיווח כי שם המכשיר יהיה ככל הנראה iPhone SE או iPhone 5SE.

אתר 9to5Mac דיווח כי ה-iPhone SE יכלול עיצוב הדומה לזה של סדרת ה-6 iPhone, וה-iPhone 6s, ויגיע עם שבב A9 (לא A8 כפי שדווח). הוא יתמוך ב-Apple Pay כמו גם ב-Live Photos, אומרים הפרשנים. לא ברור אם תכונת 3D Touch תיכלל אף היא במכשיר.

האנליסט מינג-צ'י קואו מ-KGI Securities אמר כי ה-iPhone בעל צג ה-4 אינץ' יהיה מצויד במצלמת 12 מגה פיקסל, וכי יתומחר בסכום של 400-500 דולר בכוונה לתת דחיפה למכירותיו בסין ובהודו, כך דיווח ה-MacRumors. יש גם סיכוי טוב כי ה-iPhone החדש יתומחר בסכום אפילו יותר סביר, ויושק בהודו במהירות. ראינו כי אפל מתייחסת לשוק של הודו די ברצינות, והמכירות בארץ אכן גדלו.

9.7 אינץ' – iPad Pro או iPad Air 3

ה-iPad Pro של אפל, בעל מסך ה-12.9 אינץ' הגדול, כוון במיוחד לצרכיהם של מעצבים ואנשי מקצוע, שנזקקים לתצוגה כה גדולה בעבור עבודתם. אבל מכירות ה-iPad צנחו מכיוון ששוק הטאבלטים מתכווץ, ויהיה מעניין לראות מה תשיק הענקית מקופרטינו באגף זה.

אפל צפויה להציג iPad Air חדש עם צג 9.7 אינץ' ועם תכונות של iPad Pro. לפי 9to5Mac, תצוגת ה-iPad עם מסך 9.7 האינץ' תתמוך ב-Apple Pencil ובמקלדת חכמה, כמו ה-iPad Pro. בנוסף, 9to5Mac טוען כי אפל תסיר את הכותרת Air בליין ה-iPad, ושמכירתו של ה-iPad Air 1 תופסק. לפי הדיווח, עלותו של ה-iPad החדש תחל בתג המחיר 599 דולר ל-32 ג'יגה בייט ותעלה בהתאם להגדלת הנפח עד ל-128 ג'יגה בייט. אפל תסיים את יחסיה עם גרסת ה-16 ג'יגה בייט והדגם הבסיסי יתמוך רק ב-Wi-Fi. בכל מקרה נצטרך לחכות ולראות אם ה-iPad החדש יקרא iPad Air 3 או בשם אחר.

Apple Watch

Apple Watch 2 לא צפוי להיות מושק באירוע הזה, אך ענקית הטק יכולה להציג מותגים חדשים, ואולי תוספות חדשות, כמו מצלמת FaceTime, כך לפחות טוענות השמועות שגם גורסות גם כי אפל עשויה להציג שותפות אופנה חדשה, כמו שעשתה עם הרמס (Hermes) בספטמבר עת השיקה את ה-iPhone 6s.

iOS 9.3

iOS 9.3 ל-iPhone ו-iPad ותכונותיה מפורטים באתר אפל. גרסת הבטא של iOS 9.3 יצאה אל בודקי הציבור בינואר 2016, כך שהגרסה צפויה להיות מושקת באירוע היום.

בהתבסס על פוסט התצוגה המקדים של אפל, iOS 9.3 מגיעה עם פרטיות טובה יותר עבור יישומי Note ושיפורים ל-News ול-HealthKit, שנכללים בחידושים הבולטים. iOS 9.3 אמורה גם לשפר את תכונת ריבוי המשימות במסך המפוצל.

השינוי הגדול ביותר הצפוי עם iOS 9.3 הוא מצב Night Shift החדש, שבו יפחית הצג במכשיר שלכם את הגדרות הבהירות שלו לגוונים יותר חמים וכהים, כדי לסייע למשתמשים לישון טובים יותר. חשיפה לאור הכחול הבהיר בעודנו דבוקים לטלפונים שלנו כל היום וכל הלילה עלולה לפגוע במחזורי השינה שלנו, וגוונים חמים במקום אלו התכלכלים אמורים לעזור להפחית את התופעה. השעון והמיקום הגאוגרפי שלכם הם שיקבעו מתי מתרחשת השקיעה במיקומכם, ועל סמך זה מערכת ההפעלה במכשיר תעבור לתצוגת הצבעים החמים יותר. בבוקר ההגדרות יחזרו למצבן הנורמלי.

MacBooks חדשים?

אמנם זה לא בטוח, אבל יש סיכוי סביר שאפל מעדכנת את ה-MacBooks שלה. למעשה, כל שלושת ה-MacBooks: ה-Macbook, ה-MacBook Air וה-MacBook Pro – אמורים לזכות בשדרוג. עם זאת לעת עתה נראה סביר כי ה-MacBooks החדשים לא יוצגו לראווה באירוע של היום.

אירוע השקת ה-iPhone החדש ויתר הגדג'טים יחל ב-10:30 PM (לפי שעון IST) וכדי לצפות בשידור החי צריך iPhone, iPad, או iPod touch עם Safari על iOS 7.0 ואילך; Mac עם דפדפן Safari 6.0.5 או מתקדם יותר על OS X v10.8.5 או מתקדם יותר; משתמשי Windows 10 יצטרכו לראות אותו על Microsoft Edge; ואילו סטרימינג דרך טלוויזיה של אפל דורשת Apple TV (דור 2 או 3) עם תוכנת 6.2 או מתקדמת יותר או Apple TV (דור 4).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים