מייקל קורס מביא את האופנה לטכנולוגיה עם Android Wear

מעצב האופנה הנודע יציג ליין אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם Michael Kors Access, שמתמקד בסגנון זוהר לכל מי שאוהב לנפנף בבלינג שלו

שיק טכנולוגי. Michael Kors Access. צילום: יח"צ

מעצב האופנה, מייקל קורס מצא נישה חדשה להיכנס אליה, והיא לא פחות מאשר השוק הלביש.

בסתיו הקרוב יציג ליין אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם Michael Kors Access. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר לכל מי שאוהב לנפנף בבלינג שלו.

הטכנולוגיה פועלת גם עם iOS וגם עם מכשירי אנדרואיד, ומתאפשרת באמצעות שותפות עם גוגל (Google) ושימוש בפלטפורמת השעונים החכמים שלה Android Wear.

ג'ון איידול, נשיא ומנכ"ל המותג, ודייוויד סינגלטון, סגן נשיא להנדסה של Android Wear, הכריזו על ההשקה ב-Baselworld 2016, התערוכה המקצועית של תעשיית השעונים.

ליין Michael Kors Access, שתוכנן כדי להראות שטכנולוגיה וקישוריות חברתית צריכות להית חלקות, מוכיח שגישה יכולה להיות גם זוהרת וגם ללא מאמץ. "העבודה שלי היא להקל לאנשים את החיים באמצעות אופנה", אומר קורס. "חשבתי, 'למה אקססוריז טכנולוגים לא יכולים להיות שיקים וזוהרים?' לובשים אותם כל יום. אחרי הכל, הטכנולוגיה משפיעה על החיים יותר ויותר – היא צריכה לשקף את הטעם האישי שלכם כמו כל דבר אחר, אבל היא גם צריכה לתת לכם גישה לכל החוויות שאתם רוצים".

השעונים החכמים מציעים תכונות ניתנות להתאמה אישית:
● תצוגה שמשתנה בהחלקה – בין אם עיצוב של שעון עצר דיגיטלי המיועד לחדר כושר או פאבה מנצנץ ומלא חיים ללילה.
● רצועות פרק יד מעור וסיליקון הניתנות להחלפה.
● גרסאות זוהרות לנשים וגרסאות ספורטיביות לגברים.

השעונים החכמים עם תצוגת צג מגע, שמופעלים על ידי Android Wear, כוללים:
● עדכוני רשתות חברתיות והתראות על הודעות טקסט ודוא"ל.
● הודעות של אפליקציות.
● עזרה חכמה מגוגל.
● מעקב כושר מובנה.
● גוגל מופעל על ידי קול.

"המוטו שלנו הוא לתת ללקוחות שלנו את מה שהם צריכים לסגנון החיים המהיר 24/7 שלהם", אומר איידול. "אנחנו יודעים שהם עסוקים וצריכים להיות מחוברים. אנחנו מציעים להם עכשיו שעון חכם שמאפשר להם גישה לעולם של זוהר, בריחה והרפתקאות".

המחירים הקמעונאיים של שעוני Michael Kors Access יתחילו ב-395 דולר והם יהיו זמינים בחנויות המותג, באתר ובחנויות כלבו מתמחות נבחרות בסתיו 2016.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים