סוני רושמת פטנט חדש על כפפת כוח לשימוש עם קסדת מציאות מדומה

המערכת שרשמה הענקית מתמקדת סביב חיישן Flex, הפועל באמצעות מעקב אחרי תנועות אצבע ● בנוסף, פועל בה חיישן מגע נפרד שנועד לאגור נתונים ומודול תקשורת שמשלח אותם לקסדת VR

לאן שלא מצביעים. אילוסטרציה: BigStock

סוני (Sony) הגישה בקשה לרישומה של שלישיית פטנטים בעבור מערכת חדשה של בקר מבוסס כפפה, כך על פי דיווחים.

המערכת שרשמה ענקית הטכנולוגיה היפנית מתמקדת סביב חיישן Flex, הפועל באמצעות מעקב אחרי תנועות אצבע. בנוסף פועל בה חיישן מגע נפרד, שנועד לאגור דטה כשהמשתמש נוגע באובייקט פיזי, ומודול תקשורת שמשלח את הנתונים האלו לקסדת VR שבה הוא משולב בהתנסות ההדמיה.

ההגשה מתארת את המערכת כ"חפץ דמוי trackable המוגדר להיות מואר במהלך אינטראקציה עם לפחות חיישן אינרציאלי אחד, להפקת נתוני חיישן אינרציאלי", מה שנשמע יותר כמו איטרציה זריזה יותר של בקר התנועה הישן של ה-PS3. "משתמשים עשויים להשתמש בכפפה שלהם כדי לגעת בחפצים, להזיז אובייקטים, להתממשק עם משטחים, ללחוץ על אובייקטים, לסחוט ולזרוק חפצים, לעשות פעולות מחווה או תנועות, או דברים דומים", נאמר בבקשת הרישום של הטכנולוגיה המתהווה הזו, כפי שהוגשה למשרד רשם הפטנטים.

יש לזכור, כמו תמיד, שהעובדה שחברה רושמת פטנט על רעיון לא אומרת שבהכרח יהיה לו אי-פעם מימוש ושהוא יהפוך לדבר אמיתי. עם זאת, בהתחשב ברמות הנוכחיות של עניין שמעוררת טכנולוגיית VR, הן מכיוון התעשייה והן מכיוון הצרכנים – שלא לדבר על שחרורו הקרוב של סוני פלייסטיישן מציאות מדומה (PSVR) – הרעיון החדש ופיתוחו הריאלי לא נשמעים כל כך מופרכים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים