דיווחים: גוגל עובדת עם ויזיו על טלוויזיות Cast-ready

ענקית האלקטרוניקה לא נחה ומתכננת לכולנו צעד נוסף קדימה ● אחרי שהביאה את יכולת הסטרימינג למוזיקה ישירות לרמקולים, עכשיו היא מתכננת לאפשר לנו להזרים מהמכשירים הניידים תוכן אל הטלוויזיה

גם חכמה וגם קלילה יותר. צילום: BigStock

טלוויזיות חדשות יכולות לוותר לחלוטין על אפליקציות מובנות ופשוט לקבל הזרמת תוכן ישירות מטאבלט שמחובר אליהן. בעבר הודיעה גוגל (Google) על כוונה להפעיל מחדש את Google TV ב-Android TV, אבל בינתיים איננו רואים את הפלטפורמה משולבת בטלוויזיות חדשות רבות יותר מאז שהחברה סיפקה את ההכרזה. כעת, על פי דיווח של וראייטי (Variety), יכולה הענקית ממאונטיין וויו לנסות לשכנע יצרניות לבנות אמצעי דמוי Chromecast שיאפשר לקלוט תוכן ישירות לתוך הטלוויזיה.

השותפה הראשונה שתחבור אל גוגל, ושעליה מדברות השמועות, היא ויזיו (Vizio), אשר יתכן שמחפשת חידוש לטלוויזיות החכמות, עכשיו לאחר שיאהו (Yahoo) סגרה את הפלטפורמה שלה. ויזיו ניסתה לבנות בעבר טאבלט אנדרואיד משלה, אבל שילובו בחבילה אחת עם טלוויזיה חדשה יהיה ללא ספק צעד קדימה בעבור החברה.

משתמשים ביקשו חוויית טלוויזיה חכמה קלילה יותר, או לפחות פחות נוכחת, ומעבר להזרמה באמצעות חיבור לטאבלט או לטלפון הנייד עשוי להיות הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. טלוויזיות אנדרואיד כבר תומכות בהזרמה שכזו, המכונה casting, אבל שילוב הפונקציה הפופולרית בטלוויזיות חדשות ממותגות אמור להביא את הטכנולוגיה אל יותר אנשים.

כל עוד משמעות הדבר היא יותר טלוויזיות עם חיבור Wi-Fi, בעבור ויזיו זה אומר יותר הזדמנויות כדי לפקח על הרגלי הצופים באמצעות טכנולוגיית InScape שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים