ד"ר דרה יככב ויפיק סדרת טלוויזיה חדשה וראשונה של אפל

ענקית הטכנולוגיה מפתחת לראשונה בתולדותיה מיני-סדרת טלוויזיה שתהיה מבוססת על חייו של הראפר, ותהווה כניסה ראשונה שלה לתחום התוכן המקורי

החיים מבעד לתפוח. ד"ר דרה. צילום: ויקיפדיה

מפיק המוזיקה והראפר האגדי ד"ר דרה יפיק בפועל ויככב במיני סדרת דרמה אוטוביוגרפית-למחצה, שתהיה סדרת התסריט המקורית הראשונה של אפל (Apple), כך על-פי דיווח של ההוליווד ריפורטר (Hollywood Reporter) אשר מצטט מקור אנונימי. הריפורטר מוסיף כי אפל משלמת בכדי לייצר את הסדרה בת ששת הפרקים, שתקרא "סימני חיים" (Vital Signs) ותשוחרר, סביר להניח, באמצעות Apple Music, פלטפורמת הסטרימינג של חברה.

לפני פחות משנתיים, שילמה אפל שלושה מיליארד דולר כשרכשה את Beats Electronics, יצרנית אמצעי האודיו ושירות הזרמת המוזיקה של ד"ר דרה ומפיק המוזיקה ג'ימי אייבין. לאחר העסקה, שולבה טכנולוגיית הסטרימינג של החברה של דרה לתוך שירות Apple Music שהושק בקיץ שעבר. לפי דיווחים, לאחר מכירת Beats Electronics לענקית מקופרטינו, זכה דרה ב"תפקיד בכיר" באפל, וכיום הוא מנחה את תכנית הרדיו Beats 1 station המשודרת ב-Apple Music. בשנה שעברה העדיף דרה גם לשחרר סוף סוף את האלבום הראשון שלו מזה 16 שנה באופן בלעדי דרך iTunes ו-Apple Music. האלבום, שנקרא קומפטון (Compton), הוזרם 25 מיליון פעמים בשבוע הראשון לשחרורו, והמשיך ומכר יותר מ-500 אלף עותקים, כך על-פי בילבורד (Billboard).

בעבור אפל תהווה המיני-סדרה את הקפיצה הראשונה שלה אל תחום תוכן הווידיאו המקורי, מהלך שכבר דובר על כך שהענקית מתכננת מזה זמן מה, וכזה שיכול לבסס אותה כמתחרה לשירותי סטרימינג אחרים שמוציאים יותר ויותר תכנים מקוריים בדמות סדרות וסרטי קולנוע, ביניהם החברות אמזון (Amazon) ונטפליקס (Netflix). חברות אלו מתחרות כבר זמן מה עם כלי התקשורת המסורתיים, כמו רשתות הטלוויזיה ואולפני הסרטים בהוליווד, על-ידי אספקת שירותי סטרימינג של סדרות וסרטי קולנוע מקוריים.

בינתיים, מציין הריפורטר, כי עדיין לא ברור אם פלטפורמת Apple TV תהיה מעורבת בהפצת הסדרה של דרה. החברה השיקה בסתיו האחרון את הממיר החדש שלה, אבל עד כה התקשתה להשיג עסקאות עם ספקיות תוכן בכדי להוסיף את היישומים שלהן לשירות.

באשר לד"ר דרה, אגדת הראפ – הוא מסכם בהחלט מספר שנים אחרונות מלאות עשייה והצלחה, כולל סרט שעלה לאקרנים בקיץ שעבר ושהתבסס על פועלו עם קבוצת Straight Outta Compton מה-N.W.A, שהיה להצלחה קופתית גדולה והרוויח יותר מ-200 מיליון דולר במכירות כרטיסים ברחבי העולם. אפשר שהצלחת Straight Outta Compton היא ששכנעה את אפל שיהיה זה נבון להשקיע בפרויקט אחר המבוסס על חייו של הראפר. כפי שמדווח הריפורטר, מקורות מרובים אומרים שכל פרק מ"סימני חיים" יתמקד ברגש שונה, שיתאר את דמותו של דרה חווה את הרגש. אל דרה יצטרפו השחקנים סאם רוקוול ומו מק'קריי שלוהקו אף הם לסדרה.

דוברת אפל, כריסטין מונאהן, סירבה להגיב לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים