אינטל השיקה בישראל את הדור השישי של מעבדי ה-Core i

המעבדים החדשים נכללים במחשבים של HP, אסוס, לנובו, טושיבה, דל, אייסר ו-MSI ● באינטל טוענים כי הדור השישי מציג שיפורים במהירות, בחיי הסוללה ובעיצוב

ה-YOGA 900 של לנובו

אינטל (Intel) הציגה במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ד') בתל אביב את המחשבים הראשונים בישראל שמבוססים על הדור השישי של מעבדי ה-Core i – דור שפותח בעיקר במרכז המו"פ של החברה בחיפה. מדובר במחשבים של HP (או HP Inc, לאחר הפיצול), אסוס (Asus), לנובו (Lenovo), טושיבה (Toshiba), דל (Dell), אייסר (Acer) ו-MSI.

בין המחשבים שהוצגו באירוע היו מחשב הגיימרים ideapad של לנובו; ה-YOGA 900 – המחשב ההפיך הדק ביותר מאלה המבוססים על הדור החדש של ה-Core i, אף הוא של היצרנית הסינית; מבית אסוס הוצגו האולטרה-בוק UX303 וה-TP300 – מחשב היברידי, שניתן להשתמש בו הן כטאבלט והן כלפטופ; ה-Inspiron 7000 וה-Inspiron 5000 של דל; ה-Radius 12 P20W-C-106 מבית טושיבה, שיימכר בשתי קופיגרציות – Core i7 ו-5, ויכלול את טכנולוגיית Turbo Boost של אינטל להאצת המחשב; ה-Aspire VN7-592G של אייסר; מחשבים מבית MSI, שכולם יכללו את מעבדי i7-6700HQ; וה-HP Spectre x360, שעל פי החברה פועל עד 12.5 שעות ללא צורך בטעינה.

ה-Inspiron 5000 של דל

ה-Inspiron 5000 של דל

לדברי פיטר גלייסנר, סגן נשיא למכירות ושיווק לאירופה (כולל ישראל) באינטל, הדור השישי של המעבדים שלה הוא "הטוב ביותר אי פעם" ומבטא את המשך המגמה של החברה "להמציא מחדש את ה-PC". הם מהירים פי 2.5, עם עד פי שלושה חיי סוללה לעומת מחשבים ניידים לפני חמש שנים ושיפור של עד 30% בגרפיקה בהשוואה לדור הקודם.

ככלל, הוא אמר כי "אינטל מתמקדת בביצועים, מובייל וחיי סוללה, כולל אבטחה". בתשובה לשאלה לגבי האסטרטגיה של החברה לעולם הסמארטפונים אמר גלייסנר כי "אנחנו נמצאים בעולם הזה, אבל לא בעדיפות שלנו להיות בכל סמארטפון, אם כי נמשיך לפתח את קווי המוצרים שלנו הנוגעים לתחום. הדטה סנטר וה-PC נמצאים בראש מעיינינו".

גלייסנר ציין כי שני נושאים נוספים שנמצאים במקום גבוה בסדר העדיפויות של החברה הם חוויית המשתמש והמוצרים החדשים של מיקרוסופט (Microsoft) – קורטנה ו-Windows 10.

אילן הוכמן, מנהל הפיתוח העסקי של אינטל ישראל, אמר כי הדור החדש מותאם למגמות הבולטות בעולם. "העולם הנייד כולל כיום מחשבים דקים, גדולים, קטנים, מחשבים ניידים למשחקים ומחשבים ניתקים. כל זה מתאפשר בזכות הטכנולוגיה של הדור השישי, שהחלק הארי שלה פותח במרכז שלנו בחיפה".

בנוסף, באינטל מאמינים שמחשבי ה-2 ב-1 "הגיעו לבשלות" ולדברי הוכמן, הם גרמו לקפיצה במכירות של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים