ניקון השיקה מכשיר שמשלב בין מצלמה למקרן

באמצעות המכשיר החדש ניתן יהיה לצלם דבר מה, ומיד לאחר מכן להקרין את הצילום על משטח כלשהו ● הוא כולל, בין היתר, עדשה רחבת זווית, זיכרון פנימי של 36 מגה-בייט, עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון וסוללה שמספיקה לצילום של 220 תמונות, או שעה בווידיאו ● מדובר במכשיר קטן וקל לנשיאה

ניקון (Nikon) השיקה את COOLPIX S1000pj – מכשיר שמשלב מצלמה ומקרן. באמצעות המכשיר החדש ניתן יהיה לצלם דבר מה, ומיד לאחר מכן להקרין את הצילום על משטח כלשהו. עם המצלמה הזאת, אין צורך להצטופף מול המסך הקטן של המצלמה כדי לראות אם התמונה או הסרטון "יצאו טוב". לחיצה קטנה והתמונות מוקרנות על הקיר שבחדר, על הווילון, ואפילו על חולצה של חבר.

המקרן המותקן במכשיר מותאם לשידור וידיאו ותמונות על משטחים במרחק של בין 15 ס"מ ל-6.5 מטרים. בהירות התמונה המוקרנת היא עד 10 לומנס, וגודל התמונה הוא בין 5 ל-40 אינץ', באיכות הפרדה המקבילה ל-VGA. איכות הצילום היא 12.1 מגה-פיקסל.

כמו כן, כולל ה-COOLPIX S1000pj עדשה רחבת זווית עם זום של x5; זיכרון פנימי של 36 מגה-בייט, עם אפשרות הרחבה בכרטיס זיכרון; בוחר סצנות אוטומטי, שמתאים את הצילום למצבי התאורה; מעקב אוטומטי אחר אובייקט הצילום; תכונות משוכללות לייצוב התמונה: צילום ברגישות של עד 6,400 ISO; מנגנון להפחתת רעידות וזיהוי תנועה; מסך LCD בגודל 2.7 אינץ'; תאורה איכותית לשיפור החשיפה בסביבה דלת תאורה; וכמובן אופציות לשינוי איזון הלובן, הקונטרסט ורווית הצבעים, להשגת תמונה מיטבית.

בנוסף, הוטמעו במצלמה כמה "פטנטים" לשיפור התמונה, כמו מערכת פורטרט חכמה, המנתחת את אובייקט הצילום ומעדנת את תמונת העור כדי להשיג תמונה טבעית ורכה יותר; "טיימר חיוך", שכשמו, לוכד את תמונת המצולם כאשר הוא מחייך; פונקציה של "הגנה ממצמוץ", הגורמת למצלמה לצלם שתי תמונות ברצף ולשמור את זו שבה עיני המצולם פקוחות; ופונקציה מובנית לתיקון עיניים אדומות, המתקנת את התמונה עוד לפני שהיא נשמרת בזיכרון המצלמה.

לפי היצרן, סוללת ה-Li-ion הנטענת של המכשיר מספיקה לצילום של 220 תמונות, או לצילום וידיאו במשך שעה והקרנתה של אותה שעת צילום באמצעות המקרן שבמכשיר.

המצלמה החדשה קטנה למדי: האורך שלה הוא 99.5 מ"מ בלבד, הרוחב – 6.2 ס"מ, העובי – 23 מ"מ, ומשקלה הוא 155 גרם. ניתן לרכוש אותה בארצות הברית ב-430 דולרים, ובאירופה – בכ-300 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים