N-Trig הישראלית תספק טכנולוגיית מולטי-טאץ' למחשבים ניידים של לנובו

החברה מכפר סבא צפויה לספק ללנובו את טכנולוגיית ה-DuoSense, וזו תוטמע במחשב ה-ThinkPad T400s ● מדובר בעסקה הגדולה ביותר שחתמה החברה אי פעם, ובפעם הראשונה שבה ה-DuoSense תשולב במחשב נייד "רגיל" ולא במחשב לוח

N-Trig, חברה ישראלית שעוסקת בפיתוח טכנולוגיות מגע עבור מחשבי PC, הודיעה אתמול (ד') שחתמה חוזה עם לנובו (Lenovo), ובמסגרתה תשולב טכנולוגיית המולטי-טאץ' (Multi Touch) של החברה, שמכונה DuoSense, במחשב ה-ThinkPad T400s. מדובר בעסקה הגדולה ביותר שחתמה N-Trig אי פעם. כמו כן, זו הפעם הראשונה ש-DuoSense תשולב במחשב נייד "רגיל" ולא במחשב לוח. טכנולוגיה זו כבר מוטמעת במחשבי Latitude XT/XT2 של דל (Dell) ובמחשב TouchSmart tx2 מתוצרת HP.

טכנולוגיית ה-DuoSense מאפשרת לבצע פקודות מסוימות באמצעות מחוות על גבי המסך על ידי שימוש בשתי אצבעות בחלונות ויסטה (Windows Vista) וכן בגרסת XP Pro של חלונות (Windows XP Pro)- הגרסאות שיסופקו עם ה-T400s. לפי החברה, בחלונות 7 ניתן יהיה להשתמש כבר בארבע אצבעות כדי לבצע מחוות שונות, מה שיגדיל את כמות הפקודות שניתן יהיה לבצע באמצעות האצבעות בלבד.

ליאור לובינסקי, מנכ"ל N-Trig לאזור אסיה-פסיפיק, אמר, כי "אנחנו שמחים לעבוד עם לנובו ושבעי רצון מהמהלך שהם מבצעים לשילוב מגע רב אצבעי במחשבים ארגוניים. יש כאן הזדמנות נדירה לצפות ולהשתתף בהתהוות סטנדרד מחשוב חדש". לדבריו, "המשתמשים לא יושיטו יותר יד אל העכבר – אמצעי השליטה המיושן הזה, שהוא אחד מכאבי הראש העיקריים בזמן נסיעת עסקים או בעת פגישה".

כמו בעסקאות מול דל ומול HP, תקבל N-Trig עמלה על כל מחשב של לנובו שיימכר עם טכנולוגיית המגע שלה. בחברה העדיפו שלא להתייחס להערכת ההכנסות שיניב ההסכם לחברה. עם זאת, נראה, לאור העסקאות עם דל ו-HP נראה, כי פוטנציאל ההכנסות מההסכם החדש של החברה עומד, ב-2010 לבדה, על לפחות כמה עשרות מיליוני דולרים.

יצוין, כי החברה נמצאת בימים אלה במהלך של גיוס עובדים. ב-N-Trig צופים, כי עד סוף השנה צפוי מספר המועסקים בה להגיע ל-150 – כ-50% יותר מאשר בתחילת השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים