גרמניה: מחשבי ה-Netbook הנמכרים ביותר – עם מסכים בגודל 10 או 11 אינץ'

כ-79% ממשתמשי ה-Netbook במדינה מעדיפים את המחשבים שלהם עם מסכים גדולים ● מספר מחשבי ה-Netbook שנמכרים עם מסכים בגודל 11 אינץ' עלה ב-65% לעומת המצב לפני ארבעה חודשים ● נתון נוסף מראה שחלונות XP היא מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בקרב בעלי ה-Netbook בגרמניה

רוב מחשבי ה-Netbook המוצעים כיום למכירה בגרמניה הם עם מסכים בגודל 10, וקצת פחות מזה 11 אינץ' – כך עולה מסקר שערך UMPC Portal, אתר שמתמקד בסקירת מחשבי Netbook, MID ומטה. כ-79% מהמחשבים דלי העוצמה המוצעים למכירה הם עם מסכים בגדלים הללו (הסקר לא בדק נתונים לגבי מחשבים עם מסכי 12 אינץ'). הסקר השווה 279 דגמי מחשבי Netbook שנמכרים כיום ברחבי המדינה הראה שיש צמיחה של 65% במספר מחשבי Netbook הנמכרים עם מסכי 11 אינץ' לעומת הסקר הקודם, שנערך לפני ארבעה חודשים. כמו כן, נרשם גידול במספר המחשבים המוצעים עם מסכי 10 אינץ'.

הסקר מוכיח, כי המשתמשים מעדיפים את המחשב דל העוצמה שלהם בכל זאת עם מסך יחסית גדול. על אף היותו סקר מצומצם יחסית, הוא מייצג היטב את מגמת היעלמותם מהנוף של המחשבים עם המסכים הקטנים באמת, בגודל 9 אינץ' ומטה מהנוף.

מסכים גדולים יותר פירושם משקל גדול יותר. אם בעבר, אחד הטיעונים החזקים למכירת מחשבי Netbook היה ששוקלים פחות מקילוגרם, הסקר מראה שמשקלם של יותר מ-80% מהדגמים המוצעים עולים על קילוגרם אחד. בנוסף, הדגמים ששוקלים פחות הם, בדרך כלל, מיושנים יחסית, ונמצאים לקראת סיום מחזור החיים שלהם.

נתון נוסף שעולה מהסקר הוא, כי מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בקרב משתמשי ה-Netbook בגרמניה היא גרסת ה-XP של חלונות (Windows XP). רק פחות מ-9% מבין המחשבים הללו נמכרים במדינה זו עם לינוקס (Linux) לצורותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים