לנובו חשפה פרטים על הצמיד החכם שלה

עדיין לא ידוע מתי החברה תשיק את המכשיר, אולם היא מסרה כי מדובר בצמיד ספורט שכולל מדדים שונים, אפשרות למצגות וזמן עבודה ארוך יותר ממה שמוצע כיום בתחום המחשוב הלביש

אוסף של בעיות לא נעימות. לנובו. צילום: bfishadow, ויקיפדיה

לנובו (Lenovo) פרסמה באתר שלה פרטים על הצמיד החכם החדש מתוצרתה, שאמור להיות מושק בקרוב. עם השקתו תצטרף החברה הסינית לגל החברות הגדולות שמשיקות מוצרים לבישים חכמים.

המכשיר של לנובו, Smartband SW-B100, מוגדר כצמיד ספורט ומיועד למבצעים פעילות גופנית יום יום. הוא מגיע בצבעים כתום וכחול, עם חישנים שמורכבים בחלק התחתון של הרכיב הראשי שלו ויכולים למדוד מספר צעדים, מרחק הליכה או ריצה, כמות קלוריות שנשרפה וקצב פעימות לב. בנוסף, הרצועה של המכשיר יכולה לבנות מהנתונים מצגת חודשית, שמכילה סטטיסטיקות מתאימות. ניתן אף "להצמיד" את הצמיד לטלפון החכם ולקבל על הצג שלו הודעות ושיחות.

עדיין לא ידועים מחיר הצמיד ומועד תחילת ההפצה שלו. מה שברור הוא שהצמיד יפעל באופן עצמאי לחלוטין וליצור קשר עם כל מערכת הפעלה, כולל חלונות (Windows). מערכת ההפעלה של הצמיד היא קניינית, כך שלנובו יכולה לשמור באופן מלא על צורת הפעילות שלו ועל תאימותו למערכות ההפעלה האחרות.

נקודה מעניינת נוספת במכשיר החדש היא זמן העבודה. לפי החברה, מדובר ברכיב שהמשתמשים יצטרכו להטעין אותו פעם ביומיים לערך לכל היותר, הרבה מעבר למה שמוצע כיום בתחום המחשוב הלביש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים