הערכות: אפל תציג בקרוב דור חדש של iPod

החברה שלחה הזמנות למסיבת עיתונאים שתיערך בסן פרנסיסקו בתשעה בספטמבר - וכהרגלה, לא ציינה איזה מוצר חדש יוצג בה ● אנליסטים מעריכים, כי בכוונת אפל להציג דור חדש של נגני iPod, אשר יצויד במצלמה דיגיטלית - וייתכן, כי נגני iPod Touch אף יצוידו במצלמות וידיאו ● כמו כן, ייתכן שתהיה זו הופעתו הראשונה בציבור של סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, מאז ששב לעבודה

ועכשיו האופרה. סטיב ג'ובס

אפל (Apple) שלחה הזמנות למסיבת עיתונאים שתיערך בסן פרנסיסקו בתשעה בספטמבר – וכהרגלה, לא ציינה איזה מוצר חדש יוצג במסיבת העיתונאים, דבר שמגביר את הציפייה ויוצר גל של ניחושים. מאחר ועל ההזמנות הופיעה תמונה של נגני iPod, מעריכים כי בכוונת החברה להציג דור חדש של נגני iPod לקראת עונת הקניות של החגים והשנה החדשה – כפי שעשתה החברה במסיבות עיתונאים קודמות שנערכו בחודש ספטמבר בשנים האחרונות.

בשנת 2007 הציגה אפל את נגני iPod Touch ובשנת 2005 את נגני iPod Nano. הפעם, מעריכים אנליסטים, תציג החברה דגמים חדשים של נגנים אלה אשר יצוידו במצלמה דיגיטלית – וייתכן כי נגני iPod Touch אף יצוידו במצלמות וידיאו. כן מעריכים, כי אפל תציג את הגרסה התשיעית של תוכנת iTunes לניהול מדיה.

בחודשים האחרונים פורסמו לא מעט ידיעות על השקה קרובה של מחשבי Tablet או Netbook של אפל – אולי תחת הכינוי iPad – אך אנליסטים מעריכים כי מכשירים אלה לא יושקו במסיבת העיתונאים הקרובה, אלא רק לקראת סוף השנה או בתחילת השנה הבאה.

אפל היא החברה הדומיננטית בשוק של נגני המדיה הניידים, אם כי קצב הצמיחה שלה הואט באופן משמעותי עם הבשלת השוק. ברבעון שהסתיים בחודש יוני מכרה החברה 10.2 מיליון יחידות של נגני iPod, ירידה של 7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

הציפייה לקראת מסיבת העיתונאים שתערוך חברת אפל בשבוע הבא גבוהה במיוחד גם משום שיתכן כי תהיה זו הופעתו הראשונה בציבור של סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, מאז ששב לעבודה לאחר חופשה בת שישה חודשים, במהלכה עבר השתלת כבד. בחברת אפל סירבו לאשר או להכחיש את השתתפותו של ג'ובס במסיבת העיתונאים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים