הערכות: אם אפל תשיק מחשבי לוח, היא תוכל לייצר מהם הכנסות של 1.2 מיליארד דולרים בשנה הראשונה

חברת Piper Jaffray מעריכה, כי מחשבי הלוח החדשים של אפל יושקו בתחילת 2010, וכי אפל תמכור 2 מיליון יחידות מהם בשנה הראשונה שלאחר ההשקה ● המחיר של כל יחידה ינוע בין 500 ל-700 דולרים – 30%-50% פחות ממחשבי ה-Macbook

האם מועד השקת מחשבי הלוח (Tablet) החדשים של אפל (Apple) נדחה? על פי דיווחים שפורסמו באינטרנט, החברה תשיק את מחשבי הלוח החדשים שלה בראשית 2010. זאת בניגוד להערכות קודמות, שדיברו על כך שהמחשבים החדשים ייצאו לשוק כבר בנובמבר הקרוב. בנוסף, חברת Piper Jaffray מעריכה, כי מחזור המכירות של מחשבי הלוח החדשים של אפל יעמוד בשנה הראשונה על 1.2 מיליארד דולרים.

אחת החוקרות, ג'ין מונסטר, העריכה שאפל תמכור בשנה הראשונה לאחר ההשקה שני מיליון מחשבי לוח, במחיר של בין 500 ל-700 דולרים לאחד – בין 30% ל-50% פחות ממחירם של מחשבי ה-Macbook. עוד העריכה מונסטר, כי המחשב החדש מבית אפל יכלול את יישומי הרשת, אי-מיילים ותוכנות המדיה הטובים ביותר.

בדו"ח שפרסמה החברה נכתב, כי "דיברנו עם מפיץ אסייאתי, שקיבל מאפל הזמנות לייצור מסך מגע עד סוף 2009. זה מחזק את ההערכות שלפיהן יושקו מחשבי הלוח החדשים של החברה בתחילת 2010". לדבריה, "המחשבים החדשים יתחרו היטב עם מחשבי Netbook, אף על פי שהם לא יהיו מחשבי Netbook".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים