Mio השיקה בישראל סדרה חדשה של מכשירי GPS

המכשירים החדשים מבוססים על תוכנת הניווט Mio Spirit, שאמורה להקטין בכ-50% את מספר ההקלקות לכל פעולה באמצעות ממשק משתמש חכם ● גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, משווקת מוצרי Mio בישראל: "סדרת המכשירים הזו תצעיד את שוק ה-GPS המקומי צעד קדימה"

Mio Technologies השיקה היום (א') בישראל את סדרת מכשירי ה-GPS החדשה שלה, Mio Spirit. הסדרה היא הראשונה שבה שולבה תוכנת הניווט החדשה Spirit, פרי פיתוחה של Mio העולמית.

התוכנה כוללת מספר חידושים, ביניהם ממשק מגע אינטואיטיבי שאמור לצמצם את מספר ההקלקות בכל פעולה בכ-50%, ופונקציה בשם Explore, המציגה במסך אחד את כל נקודות העניין באזור מסוים שגודלו מוגדר על ידי המשתמש. כמו כן, המכשיר מצויד בשירות עדכונים ורכישת מפות אונליין, החוסך הגעה לתחנות השירות.

הסדרה החדשה כוללת שלושה מכשירי GPS ייעודיים (PND): Mio spirit S505, Mio spirit S555 ו- Mio Flat Panel S568. הדגמים החדשים, כולם בעלי מסך 4.7 אינטש, מציעים תצוגת תלת ממד של כ-1,200 בניינים ונקודות עניין, לרבות כל תחנות הדלק בארץ.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, המשווקת את מוצריMio  בישראל: "תוכנת הניווט החדישה בשילוב עם ניסיונה העצום של Mio בתחום החומרה הניבו מוצר איכותי. אני מאמין, כי סדרת המכשירים החדשה תצעיד את שוק ה-GPS הישראלי צעד נוסף קדימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים