דיסני השיקה NetBook חדש לילדים בני 6 עד 12

המחשב יוצר על ידי אסוס, וישווק בדגמים MK90 או MK90H ● מחירו יהיה 349.99 דולרים, והוא יימכר בצבעים כחול וורוד ● הילדים יוכלו להטמיע בו את הדמויות האהובות עליהם של דיסני ● ההורים יוכלו לשלוט על הגלישה של ילדיהם באמצעות 40 אופציות שונות, בהן בחירת הדפדפן, החלטה באילו אתרים הילדים יוכלו לגלוש ובאילו לא ופיקוח על הודעות האי-מייל שהם מקבלים

הילדים אולי מכירים את שלגייה ושבעת הגמדים, מיקי מאוס, דונלד דאק ויתר הדמויות המצוירות של תאגיד דיסני, חדשות כישנות. עכשיו הם יוכלו להכיר גם את ה-NetBook החדש שלה, שמיועד במיוחד לבני ה-6 עד 12 ביניהם, והושק לקראת תחילת עונת הקניות לבית הספר בארצות הברית.

המחשב יוצר על ידי אסוס, וישווק בדגמים MK90 או MK90H. הוא יהיה זמין ברשתות צעצועים כמו טויס אר אס (בארצות הברית) ובאמזון, במחיר של 349.99 דולרים. ה-NetBook החדש יימכר בצבעים כחול וורוד, והילדים יוכלו להטמיע בו את הדמויות החדשות האהובות עליהם מבית היוצר של דיסני, בהן קלאב פינגווין, וול-אי, האנה מונטנה והאחים ג'ונאס, כוכבי הסדרה החדשה של האולפנים.

MK90 ו-MK90H מוגנים מפני נפילות, ואמורים לשמור את הקבצים והמידע שיש על המחשב כשהן קורות. בנוסף, ההורים יוכלו לקבוע בהם את גבולות הגלישה באינטרנט של ילדיהם באמצעות 40 אופציות לשליטה, מה שעשוי לגרום להם להיות בטוחים שילדיהם יהיו בטוחים מפני חשיפה לאתרים מזיקים. בין היתר, יוכלו ההורים לבחור את דפדפן האינטרנט, להחליט באילו אתרים יוכלו ילדיהם לגלוש ובאילו לא ולפקח על הודעות האי-מייל שהם מקבלים.

ה-NetBook המדובר מגיע עם תוכנות שונות, בהן תוכנות התמונות וניהול המדיה של דיסני, משחקים ו-ווידג'טים. כולן יהיו נגישות מ-"שולחן העבודה הקסום של דיסני", כפי שמכנה אותו החברה.

כריס הית'רלי, סגן נשיא דיסני לצעצועים ולמוצרי צריכה וראש "צוות המחר" של התאגיד, אמר: "הדור הנוכחי הוא דיגיטלי. להורים אין בעיה שילדיהם יגלשו באינטרנט, הם רק רוצים לוודא שהם עושים זאת בצורה בטוחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים