הטיפ השבועי: כיצד לקבוע את מיקום ברירת המחדל לשמירת קבצים באופיס 2007 ו-2010
הפעם נדגים כיצד לקבוע את מיקום ברירת המחדל של מסמכי וורד (Word), מצגות פאוור-פוינט (Power-Point) וגיליונות אקסל (Excel) חדשים שאתם שומרים באופיס 2007 (Office 2007) ובאופיס 2010 (Office 2010).
מוצרי אופיס 2010
1. היכנסו לתוכנה המבוקשת (בדוגמה זו אבחר ב-וורד) ובחרו ב-File (קובץ) וב-Options (אפשרויות).
2. בחלון שנפתח עברו לקטגוריה Save (שמירה), ותחת השדה Save documents (שמירת מסמכים), תמצאו את האפשרות Default File Location (מיקום ברירת מחדל לקבצים).
3. בצד האפשרות תמצאו את הלחצן Browse (עיון).
4. לחצו על הלחצן Browse (עיון), ובחלון שנפתח נווטו לתיקייה אותה ברצונכם להגדיר כתיקיית היעד החדשה לשמירת קבצים כברירת מחדל.
5. לחצו על OK (אישור) לאחר שבחרתם בתיקייה על מנת להשלים את התהליך.
6. לחצו על OK (אישור) פעם נוספת על מנת לשמור את השינויים שהתבצעו.
7. כעת, בעת ניסיון שמירת מסמכי וורד מעתה והלאה, תיקיית ברירת המחדל תהיה התיקייה שבחרתם בסעיף 5.
מוצרי אופיס 2007
1. היכנסו לתוכנה המבוקשת (בדוגמה זו אבחר ב-וורד) ולאחר מכן לחצו על לחצן אופיס ועל Word Options (אפשרויות וורד).
* שימו לב שאת המילה וורד יכולות להחליף המילים אקסל, פאוור-פוינט וכו', בהתאם למוצר שלכם.
2. חזרו על שלבים 2-7.
בהצלחה!
נכתב על ידי דן ויזנפלד, צוות התמיכה של כלנית במיקרוסופט
את הטיפ הזה וטיפים נוספים ניתן למצוא באתר כלנית.
אתם מוזמנים לבקר בבלוג התמיכה של צוות כלנית במיקרוסופט.
אתם מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק של כלנית.
תגובות
(0)