הטיפ השבועי: לא ניתן לשנות את דף הבית בדפדפן? יש לזה פתרון!
היום נסביר כיצד ניתן לפתור תקלה במסגרתה לא ניתן לשנות את דף הבית בדפדפן. בתקלה זו אתם מנועים מלהחזיר את דף הבית שלכם, מכיוון שהאפשרות "מאופרת" – חסומה. יתכן והתקלה נגרמה ערב וירוס/תוכנה זדונית. לשם כך, היעזרו בכלי החינמי MSERT, ולאחר מכן – על מנת למנוע הישנות של המצב, התקינו את האנטי-וירוס החינמי Microsoft Security Essentials, שמציעה מיקרוסופט (Microsoft).
כעת, אצא מנקודת הנחה שהסרת הקבצים הזדוניים לא עזרה לפתרון הבעיה, שכן העובדה שהרחקנו את הגורם המזיק, לא בהכרח מתקנת את הנזק שנעשה. הפתרון המוצע יתבצע באמצעות עורך הרישום. תוכלו להסתייע בפוסט הבא על מנת לנווט בעורך הרישום בקלות רבה יותר.
1. לחצו על מקשי המקלדת Start (הידוע גם בכינויים מקש Windows ו-WinKey) ו-R.
2. בחלון שנפתח, הזינו את הפקודה regedit ולאחר מכן לחצו על OK (אישור).
3. בחלון עורך הרישום (Registry Editor) שנפתח, נווטו לכוורת HKEY_CURRENT_USER ולאחר מכן נווטו לתיקייה Software.
4. בתיקיית Software אתרו את התיקייה Policies, בתוכה תמצאו את התיקייה Microsoft.
5. אתרו בתוכה את התיקייה Internet Explorer, ולאחר מכן נווטו לתיקייה Control Panel.
6. בתיקייה זו תמצאו ערך רישום בצדה השני של הטבלה, ששמו הוא HomePage. לחצו פעמיים על הערך, ובחלון שנפתח, שנו את ערכו של הערך מהספרה 1, לספרה 0. לחצו על OK (אישור) לסיום הפעולה.
7. רדו עד תחתית הרשימה, ואתרו את הכוורת HKEY_LOCAL_MACHINE.
8. חזרו על אותן הפעולות שביצעתם בשלבים 4-6.
9. סגרו את עורך הרישום והפעילו מחדש את המחשב.
כעת לא תהיה לכם בעיה לשנות שוב את דף הבית שלכם.
בהצלחה!
נכתב על ידי דן ויזנפלד, צוות התמיכה של כלנית במיקרוסופט
את טיפ זה וטיפים נוספים ניתן למצוא באתר כלנית.
אתם מוזמנים לבקר בבלוג התמיכה של צוות כלנית במיקרוסופט.
אתם מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק של כלנית.
בשלב 5 הגעתי ל Internet Explorer אבל לא מוצאת שם control panel . בבקשה תשובה ....