גיימרים, אתם כבר לא צריכים מחשב אישי עם מסך גדול

סטים מציעה קונסולה ניידת שמריצה משחקים שמיועדים למחשב האישי עם מסך בגודל 7 אינץ' ברזולוציה של 720p ● היא מיועדת להתחרות ב-Xbox ובפלייסטיישן, וכבר רושמת הצלחה

לשחק בקטן. Steam Deck.

מי שעוקב קצת אחרי הצד הפיננסי של שוק הגיימינג יודע שאין סכנה לחברות שמפיקות משחקים עבור המחשבים האישיים. רק לאחרונה החברה שמפעילה את חנות האונליין ושירות המשחקים סטים רשמה שיא חדש של 32 מיליון משתמשים שהיו מחוברים בו זמנית, כאשר כ-11 מיליון מהם שיחקו בפועל באותו הרגע.

אולם, מחשב אישי הוא בדרך כלל משהו מאוד נייח. גם אם מדובר במחשב נייד למשחקים, אזי הוא נייד בין קרב לקרב, וכשמשחקים בו – הוא נמצא על השולחן. ובכלל, העובדות בשטח עד לאחרונה היו שכדי לשחק משחק PC צריך מסך יחסית גדול.

זה היה נכון עד שבאה אותה סטים והשיקה את Steam Deck – קונסולה שמריצה משחקים שמיועדים למחשב האישי עם מסך בגודל 7 אינץ' ברזולוציה של 720p. בסופו של דבר, החברה מבטיחה שמנוי לסטים יוכל לשחק בקונסולה, שמבוססת על מערכת ההפעלה שלה, Steam OS, כל משחק שהוא רכש, קיבל או הוריד בשירות אי פעם. נכון לעכשיו, יש בערך 4,500 משחקים שכבר אושרו כמתאימים, כשבכל שבוע מתווספים כמה לרשימה.

הקונסולה אמורה להתחרות ב-Xbox ובפלייסטיישן, ובסטים מקווים כמובן שהיא תמשוך את לב המשתמשים שירצו לשחק את משחקי המחשב שלהם גם בתנועה.

Steam Deck פותחה בשיתוף פעולה עם AMD, ובימים הקרובים היא תנחת באופן רשמי בישראל, בייבוא של רשת באג. המחירים: 3,399 שקלים עבור גרסה עם 256 גיגה-בייט זיכרון אחסון ו-4,099 שקלים עבור גרסה עם נפח זיכרון כפול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים