עדי ליבוביץ', מטריקס: "ארגונים נדרשים ליכולת שליטה, שתאפשר לנהל מכשירים ניידים בצורה מאובטחת"

"ארגונים המתמקדים אך ורק בניהול מכשירים, ואינם מתחשבים בהשלכות של אבטחה וניהול התוכן והיישומים הניידים שמותקנים עליהם, פועלים מתוך חשיבה קצרת-טווח ומסוכנת מאוד", אמר ליבוביץ' - ארכיטקט פתרונות במטריקס, בכנס המנמ"רים החצי שנתי ● לדבריו, "ניידות אינה עוד מגמה בעולם ה-IT. מדובר במציאות החדשה עבור חברות ומערכי ה-IT שלהם"

"ארגונים נדרשים ליכולת שליטה, אשר תאפשר להם לנהל בצורה מאובטחת את המכשירים הניידים לאורך כל מחזור החיים", כך אמר עדי ליבוביץ', ארכיטקט פתרונות במטריקס, בכנס המנמ"רים החצי שנתי של אנשים ומחשבים. הכנס נערך היום (ב') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב, בהשתתפות מאות מנמ"רים. את הכנס הנחו פלי הנמר, נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

ליבוביץ' הציג את הפלטפורמה של BMC לניהול העולם הנייד, שפותח על בסיס פתרון של AirWatch שהוטמע בפלטפורמה שלה בתצורת OEM. הוא ציטט מחקר של גרטנר (Gartner), לפיו AirWatch מובילה בריבוע הקסם של חברת המחקר לשנת 2012 בתחום התוכנות לניהול מכשירים ניידים. לייבוביץ' ציין, כי "יכולות ניהול המכשירים הניידים של BMC חוצות את כל סוגי המכשירים, לרבות טלפונים ניידים חכמים וטאבלטים, כמו גם יישומים ותוכן למכשירים ניידים".

הפתרון לניהול התקנים ניידים של BMC, אמר ליבוביץ', "מספק לארגוני IT יכולת שליטה, שמאפשרת להם לנהל בצורה מאובטחת מכשירים ניידים לאורך כל מחזור החיים. הפתרון מעניק לארגונים שקט נפשי בהיבט של אבטחת המידע של הנתונים הקריטיים הנמצאים על גבי המכשירים הניידים. נתונים אלו כעת בטוחים מפני איומים פוטנציאליים".

"ארגונים המתמקדים אך ורק בניהול מכשירים, ואינם מתחשבים בהשלכות של אבטחה וניהול התוכן והיישומים הניידים שמותקנים עליהם, פועלים מתוך חשיבה קצרת-טווח ומסוכנת מאוד," אמר ליבוביץ'. לדבריו, "הדבר דומה לניסיון לבנות בניין מבלי להבין את השימוש אשר לו הוא נועד. מומחים ואנליסטים כאחד מסכימים שיכולות ניהול המכשירים, היישומים והתוכן הניידים שמציעה AirWatch הן החדשניות ומקובלות ביותר בתעשייה, וזכו לשבחים על יכולתן לתמוך בכל כמות של מכשירים ומשתמשים ללא הגבלה". ליבוביץ' אמר, כי  BMC Mobile Device Management, המוצר החדש שפיתחה BMC, "משלב בין הטכנולוגיה של AirWatch ובין BMC, הפועלת בעולם הפתרונות לניהול שירותים עסקיים".

BMC, אמר לייבוביץ', מספקת גם יישומים חדשים למכשירים ניידים לניהול ה-IT, "בהם Remedy לניטור נפילות של מערכות, Control-M לניטור שירותים עסקיים על ידי מכשירים ניידים ועוד".

הוא סיכם, כי "ניידות אינה עוד מגמה בעולם ה-IT. מדובר במציאות החדשה עבור חברות ומערכי ה-IT שלהם, עובדיהם ולקוחותיהם. מטריקס ו-BMC מסייעות ללקוחות לאמץ עולם שבו המכשיר הוא רק נקודת הפתיחה. BMC תרחיב עוד יותר את יכולות הניידות שלה בקרוב".

אירועים קרובים