אומניטלקום תטמיע מערכת תזכור תורים במכבי שירותי בריאות; היקף הפרויקט: מיליון שקלים

המערכת, הצפויה לתזכר על מיליוני תורים בשנה, פונה באופן ממוכן למטופל, מתזכרת אותו על מועד התור, ומאפשרת לו להיות מועבר לנציג שירות כדי לשנות את מועדו ● המערכת תשולב באלפי מרפאות וסניפי קופת החולים ● "המערכת תשפר את רמת השירות לחברים, את זמינות התורים ותייעל את עבודת הרופאים והמכונים", נמסר ממכבי שירותי בריאות

קבוצת אומניטלקום תטמיע מערכת תזכור תורים פרי פיתוחה במכבי שירותי בריאות. הפרויקט החל החודש וייארך כמה חודשים. היקפו נאמד בכמיליון שקלים.

המערכת, הצפויה לתזכר על מיליוני תורים בשנה, פונה באופן ממוכן למטופל, מתזכרת אותו על מועד התור, ומאפשרת לו להיות מועבר לנציג שירות כדי לשנות את מועדו. על מנת למנוע עומס במוקד, המערכת מפזרת את ביצוע התזכורים לאורך היום. על מנת למקסם את אחוז התגובות, אלגוריתם ייחודי במערכת קובע כיצד לפנות למטופלים – בשיחה בפנייה אישית, במסרון או בדואר אלקטרוני.

מערכת תזכור התורים תשולב באלפי המרפאות וסניפי קופת החולים, לרבות חברות הבנות של מכבי שירותי בריאות – מכבי טבעי ובית חולים אסותא. תזכור התורים באמצעות המערכת יאפשר לקופת החולים לחסוך בשעות עבודה של מוקדנים ולמנוע בזבוז משאבים רפואיים, כדוגמת ניצול המכשור הרפואי וזמן עבודת הצוות הרפואי והפרה-רפואי. המערכת תתממשק למערכות IT אחרות, ועם הטמעתה יושם דגש על עמידה בתקני אבטחת מידע ואבטחת פרטיות.

עופר וייסברג, מנהל אגף מערכות מידע ותיקשוב, וסיגל דדון-לוי, מנהלת אגף שירות ושיווק במכבי שירותי בריאות, אמרו כי "המערכת תשפר את רמת השירות לחברים, את זמינות התורים ותייעל את עבודת הרופאים והמכונים".

ד"ר צחי בן יצחק, מנכ"ל אומניטלקום, אמר כי "מכבי דנט הייתה בין הארגונים הרפואיים הראשונים להטמיע את מערכת תזכור התורים שלנו, ובשל כך צמצמה את שיעורי אי ההגעה של המטופלים באופן ניכר. כעת הורחב השימוש במערכת לכלל השירותים של קופת החולים, דבר שיביא לשיפור איכות השירות למטופליה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים