מיקרוסופט מכרה ל-NBC את חלקה באתר החדשות MSNBC.com

בטווח הקרוב יופיע בכתובת MSNBC.com דף מראה של NBCNews.com, ובהמשך הוא יקבל את הכתובת MSNBC TV ● התנאים הכספיים של העסקה, שהוכרזה ביום השנה ה-16 להקמת האתר, לא פורסמו, אך מקורות יודעי דבר העריכו שמיקרוסופט תקבל תמורת חלקה באתר כ-300 מיליון דולרים ● "השם יהיה חדש, וכתובת ה-URL תהיה חדשה, אך כל השאר ישאר כפי שהיה", מסר צ'רלי תילינגסט, הנשיא והמו"ל של האתר

שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט (Microsoft) לרשת NBC באינטרנט הגיע אל קיצו. רשת NBC News דיווחה בסוף השבוע, כי רכשה ממיקרוסופט את מלוא השליטה באתר MSNBC.com, וכי מעתה הוא ימותג כ-NBCNews.com. רשת NBC תוסיף לספק תכנים לפורטל החדשות MSN.com של מיקרוסופט, שגם יפנה גולשים לרשת NBC, כך נמסר מ-NBC.

בטווח הקרוב יופיע בכתובת MSNBC.com דף מראה של NBCNews.com, ובהמשך הוא יקבל את הכתובת MSNBC TV. "השם יהיה חדש, וכתובת ה-URL תהיה חדשה, אך כל השאר ישאר כפי שהיה", מסר צ'רלי תילינגסט, הנשיא והמו"ל של האתר, לכתב NBC שדיווח על העסקה.

התנאים הכספיים של העסקה, שהוכרזה ביום השנה ה-16 להקמת האתר, לא פורסמו, אך מקורות יודעי דבר העריכו שמיקרוסופט תקבל תמורת חלקה באתר כ-300 מיליון דולרים. בעקבות העסקה יושם קץ לשיתוף הפעולה בין מיקרוסופט לבין NBCUniversal, שהקימו לפני 16 שנים את אתר החדשות כמיזם משותף, ביחס של 50:50. אתר MSNBC.com נחשב לאחד מאתרי החדשות הגדולים בארצות הברית, עם 55.7 מיליון מבקרים בתחילת השנה.

בתחילת המיזם מיקרוסופט השקיעה 220 מיליון דולרים תמורת נתח של 50% מאתר החדשות MSNBC.com, שהושק בשנת 1996. בשנת 2005 מכרה מיקרוסופט את חלק הארי של הנתח שלה, והותירה ל-NBC נתח של 82%, עם אופציה לרכוש את האחוזים הנותרים לאחר שנתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים