רשת מלונות קזנובה הטמיעה את פתרון ה-Wi-Fi של Ruckus Wireless; ההיקף: 150 אלף ש'

פתרונות החברה האמריקנית, המיוצגת בישראל על ידי גטר טק, הוטמעו בארבעת בתי המלון של הרשת בישראל ● בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק בישראל: "מעניין לראות כיצד בתי המלון בישראל מבינים כי אינטרנט אלחוטי הוא חיוני ואינו בבחינת מותרות"

גטר טק הישראלית, המתמחה בפתרונות תשתית ושירותי תמיכה לתחום המיחשוב, התקשורת, ההדפסה והאלקטרוניקה, הודיעה היום (ב') כי רשת בתי המלון קזנובה בחרה להטמיע את פתרון ה-Wi-Fi של Ruckus Wireless האמריקנית, שאת פתרונותיה היא מייבאת לישראל. התקנת הפתרון ארכה מספר ימים בודדים והסתיימה בחודש אפריל האחרון. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך ב-150 אלף שקלים.

לאור הצלחת הפרויקט, מתאפשרת עתה גישה אלחוטית באיכות גבוהה בכל הרשת, לה מספר מספר סניפים בישראל – בעיר העתיקה בירושלים, בבית לחם, בנצרת ובסמוך לכנרת בטבריה.

Ruckus Wireless משתמשת בטכנולוגיית BeamFlex – פטנט רשום של החברה, אחד מתוך 50 שרשמה בשנים האחרונות, שיטה הפועלת על ידי מערך של 8 עד 21 אנטנות אומני-כיווניות המאפשרות כיסוי אולטימטיבי של 360 מעלות. השידור האלחוטי נעשה באמצעות אלומות המופנות אל המשתמשים. באופן זה נקודת הגישה מצליחה לכסות יותר אזורים, ולהגיע לפינות עם הפרעות הרדיו הרבות ביותר – כך על פי החברה.

בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק בישראל, אמר כי "מעניין לראות כיצד בתי המלון בישראל מבינים כי אינטרנט אלחוטי הוא חיוני ואינו בבחינת מותרות. לאנשי עסקים בעיקר, אך גם לאנשים שבאים רק לנפוש, חשובה ההתחברות לרשת. זאת כדי לשמור על קשר עם המשפחות והחברים, וכן כדי להציץ באימייל ולמצוא פעילות מקומית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים