סלברייט השיקה פתרונות טאצ' למשיכה והעברת מידע ממכשירים ניידים

החברה הציגה בתערוכת הסלולר בברצלונה, MWC 2013, פתרונות תקשורות חדשים, אשר יהוו חלק ממכשיר הטאצ' הנמצא בשימוש בקרב ספקיות תקשורת בישראל ובעולם – פתרון דיאגנוסטיקה לאיתור, זיהוי ותיקון תקלות מרחוק במכשיר הנייד, ופתרון נוסף למחיקת מידע אישי בעת שדרוג המכשיר הסלולרי

סלברייט (Cellebrite) הציגה בתערוכת הסלולר הגדולה בעולם בברצלונה, MWC 2013, את מכשיר הטאצ' למשיכה והעברת מידע ממכשירים ניידים. המכשיר נמצא בשימוש בקרב ספקיות תקשורת בישראל מאז 2010 וכן בקרב ספקיות בחו"ל כמו וודאפון (Vodafone), אורנג' (Orange), ורייזון (Verizon) ורבים אחרים. החברה מעריכה שמדי שנה מתבצעים בעולם 250 מיליון הליכי העברת מידע באמצעות המכשיר.

החברה הציגה בנוסף שני פתרונות תקשורת חדשים, אשר יהוו חלק ממכשיר הטאצ'. ראשון הוא פתרון הדיאגנוסטיקה של סלברייט לאיתור, זיהוי ותיקון תקלות במכשיר הנייד. הוא מאפשר לבצע בדיקה טכנית של הסלולר על ידי מרכזי השירות, ומונע את הצורך לשלוח את המכשיר למעבדה המרכזית. עוד הוא מאפשר איתור, זיהוי ותיקון תקלות על ידי המשתמש עצמו, באמצעות יישום חדש שפיתחה החברה. באמצעות האפליקציה יכול נציג שירות להתחבר למכשיר מרחוק – על ידי תוכנה שמותקנת במוקד השירות הטלפוני של ספקיות התקשורת – להשתלט על הטלפון, ולבצע בדיקות והגדרות מרחוק. על פי החברה, אין היום בנמצא פתרון המאפשר זאת מלבד זה של סלברייט.

פתרון סלברייט אחר הוא למחיקת מידע אישי מהמכשיר הנייד. הפתרון מאפשר למחוק בעת שדרוג המכשיר והחזרתו לספקית את המידע של המשתמש תוך דקות בנקודת השירות, כדי למנוע זליגה של מידע אישי ולהקל על תהליך השדרוג. כך, סיסמאות, פרטי חשבון בנק, אסאמאסים מהבנק, תמונות פרטיות ועוד לא מגיעים לגורמים לא רצויים.

מערכות סלברייט טאצ' מופעלות באמצעות מסך מגע, ומאפשרות לנציגי שירות במרכזי לקוחות להעביר תכנים אישיים כגון אנשי קשר, תמונות, הודעות טקסט וסרטוני וידיאו, ממכשיר ישן של הלקוח למכשיר החדש אליו הוא משדרג – במהירות וללא סיוע טכני. הן תומכת ביותר מ-4,000 דגמי מכשירים סלולריים, מכל מערכות ההפעלה – אנדרואיד (Android), בלקברי (BlackBerry), חלונות מובייל (Windows Mobile), פאלם (Palm), סימביאן (Symbian) ו-iOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים