זברה טכנולוגיות תייצג את פתרונות ניתוב העומסים של Kemp Technologies

Kemp Technologies האמריקנית מפתחת פתרונות המותאמים לצרכים של ארגונים המפעילים יישומים קריטיים ואתרי אינטרנט ● אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות: "הפתרונות של Kemp נותנים מענה טוב לצורך באיזון עומסים, ומספקים תמורה טובה לכסף בלי מודל מורכב של רישוי"

זברה טכנולוגיות, המפיצה פתרונות טכנולוגיים לתשתיות IT, תייצג ותפיץ את פתרונות Kemp Technologies, המפתחת ומשווקת ברחבי העולם התקנים ויישומים לניתוב עומסים בשרתים. Kemp Technologies נוסדה בשנת 2000 בניו יורק על ידי מומחים בתחום ניתוב העומסים. היא מפתחת פתרונות המותאמים לצרכים של ארגונים המפעילים יישומים קריטיים ואתרי אינטרנט. כך, מסייעת החברה לארגונים אלו להשיג נוכחות וזמינות תמידית ברשת האינטרנט, תשתית אינטרנט משופרת, סקאלביליות של מערכות ואבטחת מידע.

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות: "אנו רואים פוטנציאל עצום בהסכם ההפצה עם Kemp Technologies. החברה צומחת בשוק הבינלאומי באופן מהיר מאוד, ותומכת בשותפים ובלקוחות שלה ברחבי העולם. בנוסף, הפתרונות של Kemp נותנים מענה טוב לצורך באיזון עומסים, ומספקים תמורה טובה לכסף בלי מודל מורכב של רישוי. היתרון הגדול של Kemp בא לידי ביטוי בטכנולוגיה שלה, אשר זוכה להתעניינות גדולה בשוק הישראלי".

אקהארד גמבל, דירקטור אזור מרכז וצפון אירופה והמזרח התיכון ב-Kemp Technologies: "השותפות עם זברה טכנולוגיות חשובה לנו, כיוון שהשוק הישראלי נחשב למתקדם וחדשני. זברה טכנולוגיות ממוצבת היטב בשוק ההפצה של טכנולוגיות בישראל במונחים של לקוחות ושותפים. שתי החברות שותפות לפילוסופיה עסקית דומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים