ConnectIT תייצג את פתרונות Secure64 בישראל

Secure64 מספקת סוויטה של פתרונות משולבי חומרה ותוכנה להגנה על מערכות ה-DNS, המחברות ארגונים ולקוחותיהם לרשת האינטרנט ● מנכ"ל ConnectIT, אלי כהן: "Secure64 באים עם תפיסת הגנה חדשה, והם יעניקו לארגונים בישראל חסימה של הפרצות במערכות ה-DNS"

ConnectIT תפיץ בישראל את פתרונות Secure64, המתמחה באספקת פתרונות להגנה על מערכות ה-DNS הארגוניות. במסגרת שיתוף הפעולה, ConnectIT תשווק, תטמיע ותתמוך בסוויטת הפתרונות של Secure64 אצל לקוחות מגזר האנטרפרייז המקומי.

Secure64 מספקת סוויטה של פתרונות משולבי חומרה ותוכנה להגנה על מערכות ה-DNS, המחברות ארגונים ולקוחותיהם לרשת האינטרנט. פתרונות החברה מציעים מניעה של חדירת האקרים לארגון באמצעות תקיפה של מערכות ה-DNS. כך, הם מספקים התמודדות טובה יותר עם תקיפות מניעת שירות (DDoS), ומניעה של נפילת מערכות ארגוניות קריטיות כתוצאה מתקיפות מסוג זה.

החברה מקיימת שיתוף פעולה טכנולוגי עם חברות תוכנה וחומרה עולמיות דוגמת HP, אינטל (Intel) ומיקרוסופט (Microsoft). במסגרתו, מוצרי Secure64 עוברים תאימות מלאה למוצרי הספקיות הדומיננטיות בשוק. החברה הטמיעה פתרונות בקרב לקוחות אנטרפרייז במגזרי הממשלה, טלקום, תקשורת, אינטרנט, פיננסים, ועוד.

אלי כהן, מנכ"ל  ConnectIT, אמר כי "באמצעות שיתוף הפעולה עם Secure64, נוכל להביא לשוק הישראלי את הפתרונות הטובים מסוגם להגנה על מערכות ה-DNS הארגוניות. במצב הקיים כיום בשוק, מערכות ה-DNS משמשות מצד אחד נקודות קצה שהארגון ולקוחותיו יוצאים ונכנסים ממנו ואליו באמצעות האינטרנט, אך בו בזמן אלו גם נחשבות נקודת תורפה המנוצלות היטב על ידי האקרים לביצוע של פריצות לארגון ותקיפות למניעת שירות. פתרונות Secure64 באים עם תפיסת הגנה חדשה, והם יעניקו לארגונים בישראל חסימה של פרצות אלו".

אירועים קרובים