מג'יק חתמה על הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי עם GigaSpaces הישראלית

GigaSpaces הישראלית היא חלוצה בתחום הדור הבא של מיחשוב ויישומי ענן עבור מערכות מידע חיוניות, ומספקת את פתרונותיה למאות ארגונים בכל העולם מתחומי השירותים הפיננסים, מסחר אלקטרוני, גיימינג מקוון וספקיות טלקום ● עדי פז, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ושיווק ב-GigaSpaces: "אנו שמחים על שילוב הכוחות עם שותפה בעלת חזון כמו מג'יק, המזהה את הערך שמביא עמו מיחשוב IMC להתמודדות יעילה עם אתגרי IT קיימים ועתידיים"

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה לפיתוח יישומי מובייל, יישומי ענן, ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה (א') כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עם GigaSpaces, חלוצה בתחום הדור הבא של מיחשוב ויישומי ענן עבור מערכות מידע חיוניות.

על פי החברה, שיתוף הפעולה עם GigaSpaces משקף את מחויבותה של מג'יק לאספקת פתרונות המכינים ארגונים לעתיד ומשפרים את ביצועיהם. זאת, על רקע הדרישה הגוברת למיחשוב Big Data ומיחשוב ענן, ולאור צמיחה מואצת בהעברה והתאמת התהליכים העסקיים לעבודה במכשירים ניידים. GigaSpaces מספקת את פתרונותיה למאות ארגונים בכל העולם המעוניינים לשפר את יעילות וביצועי ה-IT, כולל ארגונים הנמנים עם דירוג פורצ'ן (Fortune) ל-500 החברות המובילות מתחומי השירותים הפיננסים, מסחר אלקטרוני, גיימינג מקוון וספקיות טלקום.

אייל פייפל, סמנכ"ל טכנולוגיות במג'יק תעשיות תוכנה, אמר כי "אנו שמחים לשלב IMC במוצרי מג'יק. השילוב יקנה ללקוחותינו מוכנות לעבודה במודל מיחשוב ענן ויאפשר להם ליהנות מיתרונות של ביצועים משופרים, יכולת גדילה וזמינות גבוהה שמביא עמו מיחשוב IMC. כל זאת תוך מעבר חלק בין הטכנולוגיות ובעל עקומת למידה אפסית".

עדי פז, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ושיווק ב-GigaSpacesעדי פז, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ושיווק ב-GigaSpaces, אמר כי "אנו שמחים על שילוב הכוחות עם שותפה בעלת חזון כמו מג'יק, המזהה את הערך שמביא עמו מיחשוב IMC להתמודדות יעילה עם אתגרי IT קיימים ועתידיים. מג'יק היא אחת מחברות התוכנה הצומחות בתעשייה שעושות שימוש במחשוב IMC במוצריהן, ומקנות בכך ללקוחותיהם את האפשרות ליהנות מיתרונות ה-IMC תוך השפעה זעירה בלבד על היישומים הקיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים